اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ورزش و جوانان شوشتر:

سالن چند منظوره شوشتر بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره ورزش و جوانان شوشتر از بهره‌برداری قریب‌الوقوع از سالن چند منظوره شوشتر خبر داد و گفت: این سالن در مراحل تجهیز است.

سالن چند منظوره شوشتر بهره‌برداری می‌شود

خیبر حسینوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: سالن چند منظور جاده صالحب‌الزمان(عج) شوشتر در هفته‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اعتبارات هزینه شده برای این پروژه افزود: برای احداث این سالن بیش از 4 میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به مساحت این سالن بزرگ تأکید کرد: این سالن بیش از یک‌هزار و 500 متر مربع مساحت دارد و از مصوبات سفر نخست هیئت دولت به استان خوزستان است.

حسینوند افزود: جایگاه تماشاگران ورزشگاه تختی شوشتر که از سال گذشته کار ساخت آن آغاز شده است در شرایط کنونی بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به اعتبار اولیه برای ساخت این جایگاه تماشاگران افزود: برای این جایگاه تماشاگران بیش از 4 میلیارد و 300 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که باید تا پایان سال مالی 90 که تنها 37 روز دیگر از آن باقیمانده است این اعتبار جذب شود.

وی با تأکید بر اینکه این اعتبار به طور کامل جذب خواهد شد، تاکید کرد: این اعتبار اختصاص یافته به طور کامل جذب خواهد شد و در این باره هیچ مشکلی وجود ندارد و بار دیگر برای تکمیل این پروژه درخواست تأمین اعتبار مجدد در سال مالی جدید شده است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شوشتر با اشاره به اینکه برای اتمام این پروژه نیازمند اعتبار جدید هستیم، گفت: برای این مهم در خواست تأمین اعتبار 4 میلیارد و 700 میلیون ریالی از اداره کل ورزش و جوانان خوزستان شده است و در سال‌مالی 91 نیز در این باره اعتبار جدید در نظر گرفته شده است.

حسینوند با اشاره به اجرا و تکمیل پروژه‌های ورزشی در شهرستان شوشتر تأکید کرد: در سال جاری زمین‌های ورزشی روستایی در اولویت کاری قرار دارد و در این باره نیز اعتبار ویژه‌ای از طرف اداره کل ورزش و جوانان در اختیار قرار گرفته است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول