اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

کمبود شعبه‌های فعال بانک ملی ساری در شیفت عصر و معطلی مشتریان

خبرگزاری فارس: تعطیلی شیفت عصر بانک ملی در چند شعبه ساری، سبب معطلی مشتریان این بانک در مرکز مازندران شده است.

کمبود شعبه‌های فعال بانک ملی ساری در شیفت عصر و معطلی مشتریان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، تعطیلی برخی باجه‌های عصر بانک ملی در ساری بدون اطلاع‌رسانی قبلی، مشکلات و دغدغه‌هایی را برای مردم مرکز استان مازندران ایجاد کرد.

تجمع مردم در کنار شعبه مرکز بانک ملی در میدان امام حسین (س) ساری توجهم را جلب کرد. حدود پنج دقیقه مانده به ساعت 17 بعدازظهر روز ماقبل تعطیل، حدود 100 نفر از مشتریان بانک ملی کنار شعبه مرکزی ساری حضور یافتند.

مشتریان بانک منتظر بودند که هر چه سریع‌تر در بانک باز شود تا نسبت به امور اداری خود در بعدازظهر اقدام کنند.

گرمای هوا و شرجی بودن آن بر مشکلات مردم اضافه کرد و بیشتر مشتریان کلافه و سرگردان بودند، مشتریان بانک که از شعبات مختلف شهر ساری به میدان امام حسین (ع) مراجعه کرده بودند از عدم اطلاع قبلی در مورد عدم سرویس‌دهی باجه عصر فعال در ساری گلایه داشتند.

خانمی که به گفته خودش برای رسیدن به بانک ملی مرکزی مجبور شد سه کورس تاکسی بگیرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: با توجه به تعطیلی سایر شعبه‌ها، ازدحام  مشتریان در گرمای هوا کلافه‌کننده است.

وی ادامه داد: شعبات بانک ملی از صبح شلوغ است و با توجه به مشغله‌ای کاری که دارم مجبورم بعداز‌ظهرها برای انجام امور بانکی مراجعه کنم که در بعدازظهر با توجه به بسته شدن تعدادی شعبه‌های داخل شهر نیز با مشکل جدی مواجه شدیم.

یکی دیگر از مراجعه‌کنندگان که برای پرداخت اقساط وام به بانک ملی مرکز ساری مراجعه کرده بود، بیان داشت: کارمند بانک به من گفت که اقساط بانکی بعدازظهرها دریافت نمی‌شود و با توجه به عدم اطلاع‌رسانی و طی مسیر طولانی از نقطه دیگر شهر، بدون انجام امور بانکی مجبورم پرداخت اقساط را به روز دیگری موکول کنم.

وی یادآور شد: صبح با توجه به ازدحام مشتریان برای پرداخت قسط بانکی باید به ناچار حدود دو ساعت در صف طولانی بانک معطل باشیم.

مراجعه‌کننده دیگری که تعدادی فیش بانکی در دست داشت با مراجعه به باجه با اعتراض کارمند بانک مواجه شد.

وی در گفت‌وگو با فارس بیان داشت: کارمند بانک به من گفت که در حال حاضر وقت برای دریافت چند فیش از یک نفر را ندارم و نمی‌توانم پول دریافت کنم.

این مشتری بانک ملی بیان داشت: اگر این جزو مقررات بانک باشد که از یک فرد چند فیش دریافت نمی‌شود اصراری به واریز پول ندارم.

حداقل شماره تلفنی برای دریافت اعلام شکایت

وی خاطرنشان کرد: کارمند بانک شلوغی و ازدحام جمعیت را دلیل عدم دریافت پول اعلام می‌کند.

این مشتری بانک ملی گفت: برای اینکه حق مشتریان دیگر ضایع نشود به کارمند بانک اعلام کردم که به ازای رسیدگی به امور سه مشتری، یک فیش را دریافت کند تا مردم از کار خودشان نمانند که کارمند بانک، دریافت پول را نپذیرفت.

وی ادامه داد: در حال صحبت با این مشتری بانک ملی بودم که کارمند بانک، این مشتری را به سراغ معاون شعبه فرستاد و با توجه به تاکید معاون شعبه نسبت به دریافت پول از این مشتری، کارمند بانک دوباره اصرار داشت که از مشتری پول دریافت نمی‌کند.

به گزارش فارس، با وساطت معاون شعبه و صحبت‌های درون سازمانی، کارمند شعبه بانک ملی پذیرفت که تعدادی از فیش‌ها را دریافت کند و بقیه فیش‌ها از باجه دیگری دریافت شود.

دیگر مشتری بانک که از صف طولانی شلوغ بانک خسته شده بود، بیان داشت: حداقل شماره تلفنی برای دریافت اعلام شکایت و یا انتقاد در شعبه نصب نشد که مردم  دغدغه‌ها و برخی نارسایی‌های خودشان را اعلام کنند.

رفع مشکل پرداخت پول در روزهای قبل از تعطیلات

وی ادامه داد: وقتی شعبه‌های داخل شهر تعطیل شد حداقل تعداد نیروهای داخل باجه را افزایش بدهند که مردم برای دریافت و پرداخت پول در روز قبل از تعطیلات دچار مشکل نشوند.

این گزارش برای بیان دغدغه‌های مردم در بانک ملی شعبه میدان امام حسین (ع) ساری تهیه شد تا از طریق این خبرگزاری صدای مردم به گوش مسولان برسد.

دفتر خبرگزاری فارس در مازندران آمادگی دارد عملکرد و برنامه‌های بانک ملی مدیریت استان مازندران و شهرستان ساری در شیفت عصرها را اطلاع‌رسانی کند.

انتهای پیام/ب10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول