اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه استان سمنان:

امام از سال 67 "بیداری اسلامی" را پیش‏بینی کرده بودند

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: امام خمینی(ره) از سال 67 شکل‏گیری "بیداری اسلامی" را در کشورهای منطقه پیش‏بینی کرده بودند.

امام از سال 67 "بیداری اسلامی" را پیش‏بینی کرده بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، این روزها در حالی برخی عناصر داخلی بر عبارت "بهار عربی" تأکید دارند و آن را در نشریات رسمی منتشر می‏کنند که به زعم بسیاری از کارشناسان سیاسی و یاران امام، رهبر کبیر انقلاب در سال 67 "بیداری اسلامی" را پیش‏بینی کرده بودند.

مرتضی احمدیان، معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان در این‌باره اظهار داشت: امام در جایی فرمودند که "ما انقلاب خود را به جهان صادر خواهیم کرد".

وی تصریح کرد: محصول صدور انقلابی که با تفکر و عمل بسیجی به وجود آمده، قطعاً تفکر بسیجی و الگوی رفتاری بسیج و بسیجیان خواهد بود، همان تفکر و تشکلی که دفتر آن را همه مجاهدان از نخستین تا آخرین امضا کرده‏اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان ادامه داد: این هسته‏های مقاومت باید محور تحولات جهانی و رفتن به سوی تشکیل حکومت بزرگ اسلامی در جهان باشد، درست همان چیزی که دشمنان انقلاب از آن می‏ترسند، یعنی "ایران اسلامی و حکومت اسلامی".

احمدیان بیان داشت: امام خامنه‏ای در بیانات خود بارها فرمودند که "دشمن از ایران هسته ا‏ی هراسی ندارد، آنچه او را می‏ترساند، ایران اسلامی است"، از این‏جا، نقش ایران اسلامی و تفکر بسیجی، در انقلاب‏های منطقه و بیداری اسلامی مشخص می‏شود.

وی گفت: با نگاهی درست به حرکت‏های به وجود آمده می‏توان دریافت که الگوی رفتاری تمام حرکت‏ها، ایران اسلامی و انقلاب مردمی ایران است، می‏توان دریافت که هسته‏های مقاومت شکل گرفته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان اضافه کرد: مردم منطقه پیام حضرت امام خمینی(ره) در سال 67 را دریافته‏اند که باید با تفکر بسیجی و با تشکیل هسته‏های مقاومت، در فکر ایجاد حکومت بزرگ اسلامی باشند.

احمدیان یادآور شد: چیزی که دشمنان انقلاب در خارج و داخل سعی در سرپوش گذاشتن بر آن دارند و با به‏ کار بردن لفظ "بهار عربی" و اینکه این حرکت‏ها توسط خود آمریکا و ایادی آن انجام می‏شود، تلاشی است که در راستای به انحراف کشاندن این حرکت‏های خودجوش،‌ مردمی، بسیجی و ... انجام می‏شود.

وی افزود: مسلمانان جهان و خصوصاً منطقه باید بدانند، تشکیل حکومت بزرگ جهانی اسلام شدنی است، این پیش‏بینی را امام روح‌الله در سال‏ها قبل کرده بودند، مردی که هر آنچه گفته بود، عملی شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان افزود: ایشان فرمودند صدام رفتنی است، صدام رفت، ایشان تأکید کردند که کمونیزم را باید در زباله‏دان تاریخ دید، دیدیم و همه و همه سخنان و پیش‏بینی‏های حضرت امام درست از آب درآمده است.

احمدیان در ادامه پرسش‏هایی را نیز مطرح کرد: چرا باید بعضی‏ها این حرکت‏های عظیم مردمی منطقه را که قطعاً بر مبنای اسلام عزیز شکل گرفته، نبینند؟ مگر در مصر، بحرین، عربستان، لیبی، اردن و سایر مناطق، در راهپیمایی‏ها و تظاهرات ضدحکومتی، شعار "الله اکبر" سر داده نمی‏شود؟

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در ادامه گفت: مگر خواست مردم، خارج شدن از زیر بار ظلم ظالم و حکومت‏های دیکتاتوری و وابسته خودشان نیست؟ مگر مبنای این مبارزات، همان تفکر بسیجی که در ایران شرق و غرب را به هراس انداخته است، نیست؟

احمدیان ادامه داد: پس اینها همان هسته‏های مقاومت هستند، و اینها همان مقدمات حکومت بزرگ جهانی اسلام است و اینها همان پیش‏بینی‏های آن مرد بزرگ الهی در سال 67 است و امروز، همه باید کمک کنند، همه باید به میدان بیایند.

انتهای پیام/صا10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول