اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز:

بسیجیان یک لحظه از خدمت به نظام و ولایت کوتاهی نخواهند کرد

خبرگزاری فارس: رئیس سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: در هر حوزه‌ای که نیاز به حضور بسیجیان بوده است،‌ آنها برای خدمت به نظام و ولایت کوتاهی نکرده‌ و نخواهند کرد.

بسیجیان یک لحظه از خدمت به نظام و ولایت کوتاهی نخواهند کرد

سرهنگ مجتبی عاقلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی شجره طیبه‌ای به نام بسیج توسط بنیانگذار کبیر انقلاب به بار نشست که در 3 دهه اخیر خدمات بسیاری به نظام،‌ مردم و انقلاب از سوی بسیجیان و سپاهیان صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: مهمترین حضور بسیجیان و سپاهیان در طول دوران هشت سال دفاع مقدس بود که با دست‌های خالی در برابر ارتش جنایتکار رژیم بعث عراق ایستادگی کرده و اجازه تعرض به خاک ایران را نداند.

رئیس اداره سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در بخش دیگری از سخنان با اشاره به پایان هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: با خاتمه یافتن جنگ،‌ مسئولیت و وظائف بسیجیان و سپاهیان در قبال انقلاب و ولایت به پایان نرسید و از آن پس بسیج حضوری مقتدرانه در حمایت از آرمان‌های انقلاب و همچنین جهاد سازندگی داشت.

عاقلی ادامه داد: برای سازندگی کشور در هر حوزه‌ای که بخش‌های داخلی و خارجی توان ورود به آن را نداشتند، بسیجیان با روحیه ولایی وارد شده و خوشبختانه طی 2 دهه اخیر دستاوردهای بسیار بزرگی نیز داشته‌اند.

وی تصریح کرد: علت موفقیت‌های حاصل شده این است که بسیجیان ما خدمت به انقلاب و ولایت و مردم را وظیفه و افتخار می‌دانند و برای فعالیت‌های خود بر سر کسی منت هم نمی‌گذارند.

رئیس اداره سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ادامه داد: به عنوان مثال در اقداماتی مانند بازسازی مناطق آسیب‌ دیده از بلایای طبیعی و مشارکت در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های ملی مانند واکسیناسیون کودکان اگر نیروهای بسیج وارد میدان نمی‌شدند، عملیاتی شدن طرح‌های فوق ناممکن بوده و یا هزینه‌های میلیارد دلاری به کشور تحمیل می‌کرد.

عاقلی با اشاره به توانمندی‌ نیروهای بسیجی و سپاه استان البرز اظهار داشت: طی مذاکراتی که با مسئولان ارشد اجرایی استان البرز داشتیم، آمادگی خود برای کمک به اجرای طرح‌های ملی و استانی را اعلام کردیم.

وی در پایان تاکید کرد:‌ در هر حوزه‌ای که نیاز به حضور بسیج در عرصه سازندگی کشور و تحقق منویات رهبری معظم انقلاب وجود داشته باشد، بسیجیان استان البرز آمادگی کامل خواهند داشت.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول