اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل شرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی گلستان خبر داد

توزیع یک میلیارد و 45 میلیون لیتر فرآورده‎های نفتی در گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل شرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی استان گلستان از توزیع یک میلیارد و 45 میلیون لیتر فرآورده‎های نفتی طی سال گذشته در گلستان خبر داد.

توزیع یک میلیارد و 45 میلیون لیتر فرآورده‎های نفتی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، امیر بنی‎کریمی در کارگاه آموزشی پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار داشت: توزیع فرآورده‎های نفتی گازمایع، بنزین، نفت سفید، نفت گاز و نفت کوره در مقایسه با سال 1389 از کاهش 23 درصدی در استان برخوردار بوده است.

وی در خصوص اینکه بعد از هدفمندی یارانه‎ها کاهش 28 درصدی مصرف را داشته‎ایم بیان داشت: بیشترین کاهش در بخش نفت کوره با کاهش 44 درصدی و در بخش نفت گاز با کاهش 38 درصدی همراه بوده است.

مدیرکل شرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی گلستان به پرداخت حجم یارانه‎های سوخت گلستان در سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: پرداخت فرآورده‎های نفتی معادل یک هزار میلیارد تومان برآورد شده که بیشترین آن مربوط به نفت گاز با میزان 518 میلیارد تومان بوده است.

بنی‎کریمی خاطر نشان کرد: طرح تامین سوخت حمل و نقل و طرح منطقه‎ای کردن سهمیه نفت و گاز شرکت‎های حمل و نقل از طرح‎های استانی است که به زودی با همکاری اداره کل حمل و نقل پایانه‎ها و کمیسیون مبارزه با قاچاق ارز و کالا در استان برگزار خواهد شد.

در این کارگاه به اطلاع‎رسانی دستورالعمل‎های پیشگیری، مبارزه با قاچاق کالا و عرضه خارج از شبکه فرآورده‎های نفتی اشاره شد همچنین آموزش‎هایی برای 150 نفر از مدیران شرکت‎های حمل و نقل کالا، مسافر، فرآورده‎های نفتی و انجمن صنفی مربوط ارائه شد.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول