اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالوس:

حق‌الزحمه ناجیان غریق در چالوس پرداخت نشد

خبرگزاری فارس: فرماندار چالوس گفت: حق‌الزحمه ناجیان غریق مربوط به سال گذشته در شهرستان چالوس پرداخت نشد.

حق‌الزحمه ناجیان غریق در چالوس پرداخت نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید قدیر رضایی صبح امروز در جلسه سالم‌سازی طرح دریای شهرستان چالوس اظهار داشت: در بحث میزبانی گردشگران، چالوس بیشترین میهمان را دارد که برای استفاده از دریا مراجعه می‌کنند و باید مقدمات میزبانی به نحو شایسته در چالوس فراهم شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس بیان داشت: رعایت ارزش‌ها و فرهنگ اسلامی در ساحل دریا باید رعایت شود و جریان طرح و نیروی انتظامی باید با افرادی که هنجارشکنی می‌کنند برخورد داشته باشد.

رضایی تصریح کرد: در بحث ناجیان غریق باید برنامه‌ریزی دقیق صورت گیرد تا به بهترین نحو در زمان بروز حادثه وارد صحنه شوند.

فرماندار چالوس گفت: طرح‌های دریای نمک آبرود به هتل آزادی پارسیان خزر و رادیو دریا از نقاط تأیید شده برای شنا است و ضروری است با توجه به تأسیس شهر جدید هچیرود مکانی در این منطقه شناسایی شود.

این مسئول ابراز داشت: نظرات مستمر ادارات عضو ستاد سالم‌سازی طرح دریا از نقاط طرح دریای شهرستان چالوس ضروری است و باید به صورت مستمر انجام شود.

وی ادامه داد: غرق‌شدگان سال گذشته در سواحل دریا بیشتر در زمان غروب و بعد از ساعت استفاده از طرح دریا انجام شد. ضروری است مسئولان طرح و نیروی انتظامی بعد از ساعت مقرر مانع شناکردن افراد شوند.

رضایی خاطرنشان کرد: حق‌الزحمه ناجیان غریق مربوط به سال گذشته پرداخت نشد که ضروری است تربیت بدنی پیگیری کند تا امسال مشکلی از این جهت به وجود نیاید.

فرماندار چالوس تأکید کرد: طرح دریای رادیو دریا نیاز به تدبیر، برنامه‌ریزی و ساماندهی جدید است که ضروری است شهرداری در این زمینه اقدامات اساسی انجام دهد.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس اذعان داشت: نصب تابلوهای راهنما برای استفاده از طرح دریا و اماکن تفریحی در سطح شهرستان چالوس ضروری است.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول