اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کانون "تفکر و ایده‏ پیش‏برنده" شاهرود مطرح شد

کارخانجات تولید خود را افزایش دهند/ ایده‏های نو ارائه شود

خبرگزاری فارس: در کانون "تفکر و ایده‏ پیش‏برنده" شاهرود مطرح شد که لازم است تا کارخانجات تولید خود را در سال حمایت از تولید ملی افزایش دهند و ایده‏های نو در زمینه سرمایه‏گذاری ارائه شود.

کارخانجات تولید خود را افزایش دهند/ ایده‏های نو ارائه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، فرمانده بسیج کارگران و کارمندان شهرستان شاهرود ظهر امروز در نخستین جلسه "کانون تفکر بسیج و ایده‏ پیش‏برنده" در شاهرود اظهار داشت: کارخانجات باید تلاش کنند تا با بهره‏گیری از نیروی جوان ایرانی و تفکر و ایده‏های آنان، تولید ملی خود را افزایش دهند و باعث ترغیب سرمایه‏گذاران برای سرمایه‏گذاری در صنعت و تولید شوند.

محمود نعیم‏آبادی گفت: رهبر معظم انقلاب با تدابیر خود، هر ساله جامعه و مسئولان را به سمتی هدایت می‏کنند که برای کشور مفید باشد و در سلسله نام‏گذاری‏های خود، مردم را از اصلاح الگوی مصرف و جهاد اقتصادی به تولید ملی فراخواندند.

وی تصریح کرد: این نشان می‏دهد که با اصلاح الگوی مصرف و اقتصاد خود، به شکوفایی تولید ملی می‏رسیم و باید در این زمینه تلاش کنیم.

فرمانده بسیج کارگران و کارمندان شهرستان شاهرود با اشاره به سال "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" افزود: با توجه به سیاست‏های سازمان بسیج مستضعفین در استفاده از فکر و ایده‏های بدنه بسیج و بسیجیان، این کانون در سطح سازمان بسیج تا پایگاه‏ها تشکیل شده است.

نعیم‏آبادی گفت: پایگاه‏های بسیج کارگری باید زمینه حضور نخبگان را فراهم آورده و با ارائه نظرات و استفاده از ایده‏ها و تفکرات نسل جوان در تولید ملی تلاش و نخبگان جامعه خود را پیدا کنند و با بکارگیری ایده‏ها و طرح‏های آنها، در تحقق نام‏گذاری امسال تلاش داشته باشند.

انتهای پیام/ع30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول