اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول برگزاری مسابقات قوی‌ترین مردان خراسان‌‌رضوی:

خراسان‌رضوی نمایند‌ه‌ای در مسابقات قوی‌ترین مردان نداشت

خبرگزاری فارس: مسئول برگزاری مسابقات قوی‌ترین مردان خراسان‌رضوی گفت: در سال‌های گذشته از استان خراسان‌رضوی هیچ فردی به مسابقات قوی‌ترین مردان کشوری راه نیافت.

خراسان‌رضوی نمایند‌ه‌ای در مسابقات قوی‌ترین مردان نداشت

محمد پرهیزکار صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار داشت: چند ماهی است که مسئولیت قوی‌ترین مردان استان را برعهده گرفته‌ام و این نخستین دوره مسابقات قوی‌ترین مردان استان خراسان‌رضوی است که با عنوان مسابقات قوی‌ترین مردان جام کوهسر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته از استان خراسان‌رضوی هیچ فردی به مسابقات قوی‌ترین مردان کشوری راه نیافت، ادامه داد: امسال سعی داریم با کمک مسئولان این انگیزه را در علاقه‌مندان به این ورزش ایجاد کنیم تا بتوانیم شرکت کننده و یا حتی قهرمان از استان خراسان در مسابقات قوی‌ترین مردان کشور داشته باشیم.

مسئول برگزاری مسابقات قوی‌ترین مردان خراسان‌رضوی افزود: در مرحله مقدماتی 18 شرکت کننده حضور داشتند که متاسفانه 10 نفر از آنان در مرحله مقدماتی حذف و 8 نفر به فینال مسابقات را پیدا کرده‌اند.

پرهیزکار در ادامه سخنانش به هدف برگزاری این مسابقات اشاره و تصریح کرد: هدف اصلی ما از برگزاری این مسابقات یک نوع آماده‌سازی قوی‌ترین مردان است تا بتوانیم نفرات بهتر و برترین‌ها را به مسابقات کشوری بفرستیم.

وی افزود: مسئولان به این نوع از مسابقات توجه نمی‌کنند که این خود نوعی مشکل و خلأ را در جامعه ورزشی گسترش می‌دهد.

پرهیزکار در ارتباط با این رشته اظهار داشت: رشته قوی‌ترین مردان کاملاً یک رشته مردمی است که هر فرد با هزینه‌های شخصی و یا حامیان خاص وارد این مسابقه می‌شود.

مسئول برگزاری مسابقات قوی‌ترین مردان خراسان‌رضوی گفت: به دنبال این هستیم تا بتوانیم جامعه ورزش قدرتی را به رسمیت بشناسانیم و از این ورزش به ‌عنوان یک ورزش مستقل معرفی کنیم.

مسئول برگزاری مسابقات قوی‌ترین مردان خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: مسابقات قوی‌ترین مردان با هزینه‌های شخصی هر فرد دنبال شده و حتی پخش از طریق رسانه هم با هزینه‌های بسیار بالایی صورت گرفته است.

پرهیزکار با اشاره به جایگاه این ورزش در عرصه پهلوانی گفت: یکی از جنبه‌های مثبت این ورزش این است که به جامعه ورزشی بگوییم که پهلوانی نیز در این ورزش جایگاه خاصی دارد.

مسئول برگزاری مسابقات قوی‌ترین مردان خراسان‌رضوی ادامه داد: این رشته از سال 1378 با حمایت‌های دولت راه‌اندازی شد اما به مرور حمایت‌های دولتی کم‌تر و کم‌تر شد.

پرهیزکار در پایان سخنان خود افزود: ما به کمک و حمایت جدی مسئولان نیازمندیم تا بتوانیم ورزشکاران و پهلوانان خوبی را تحویل جامعه ورزشی بدهیم.

انتهای پیام/صا10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول