اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور میثاق با آرمان‌های امام راحل صورت گرفت

صعود تیم منتخب کارگران سیستان‌وبلوچستان به قله دماوند

خبرگزاری فارس: به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام خمینی (ره)، تیم منتخب کارگران سیستان ‌و بلوچستان به قله دماوند صعود کردند.

صعود تیم منتخب کارگران سیستان‌وبلوچستان به قله دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، به مناسبت سالگرد ارتحال جانسوز حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد، جمعی از منتخبین  کارگران استان سیستان و بلوچستان به قله 5 هزار و 672 متری دماوند صعود کردند.

این صعود به منظور تجدید عهد با آرمان‌های بلند انقلاب و حضرت امام خمینی (ره) و میثاق مجدد با ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای توسط کارگران منتخب انجام شد.

بر پایه این گزارش، به همین مناسبت، کارگران و کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به قله 4050 متری تفتان صعود کردند.

محمد عرب کنگان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: با هدف میثاق مجدد با آرمان‌های بلند انقلاب و حضرت امام خمینی (ره) و تجدید عهد با مقام معظم رهبری، هرساله این صعود توسط کارگران انجام می‌شود که امسال نیز به یاری خدا این حرکت ارزشمند صورت پذیرفت.

در این صعود که به سرپرستی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان انجام شد، گروه کوهنوردی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بر فراز قله سر به فلک کشیده تفتان، " شعار مرگ بر آمریکا و تا زنده‌ایم، رزمنده‌ایم" را سر دادند و به روح پر فتوح امام راحل (ره) درود فرستادند.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول