اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نوشهر:

نوشهری‌ها تا حل مشکلات قرض‌الحسنه رضوی بردباری کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه نوشهر گفت: مردم نوشهر تا حل مشکلات صندوق قرض‌الحسنه رضوی بردباری کنند.

نوشهری‌ها تا حل مشکلات قرض‌الحسنه رضوی بردباری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، حجت‌الاسلام محمود مشایخ امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نوشهر بیان داشت: بدون تولید کشور وابسته خواهد شد و به ذلت می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: تولید باید از مصرف بیشتر باشد زیرا تولید کمتر از مصرف باعث عقب‌ماندگی می‌شود.

مشایخ با اشاره به روز جهاد کشاورزی و گرامیداشت این روز به کمبود زمین در بخش مرکزی نوشهر اشاره کرد و ادامه داد: موقعیت جغرافیایی به لحاظ نزدیکی جنگل و دریا و همچنین افزایش جمعیت میزان زمین‌های زراعی را رو به کاهش گذارده و نمی‌شود به تولید در بخش کشاورزی در این بخش امیدوار بود.

وی تصریح کرد: اما جهاد کشاورزی می‌تواند با اعطای تسهیلات در بخش کجور و حمایت از کشاورزان این بخش، بخشی از تولیدات کشاورزی را به این منطقه سوق داده تا بتوان در راستای تامین اهداف شعار امسال گامی هرچند کوچک برداشت.

 

* سختگیری بانک‌ها برای اعطای تسهیلات در بخش کشاورزی

امام جمعه نوشهر همچنین به سختگیری بانک‌ها برای اعطای تسهیلات در بخش کشاورزی اشاره کرد و خواستار تسهیل در روند اعطای وام به کشاورزان شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلاتی که در هفته اخیر برای صندوق قرض‌الحسنه رضوی نوشهر پدید آمد و موجب نگرانی اعضای این صندوق شد، ابراز داشت: این صندوق قرض الحسنه با سابقه بیش از 38 سال تاکنون خدمات بسیاری در زمینه مشکلات مالی و اقتصادی به مردم نوشهر داده است و وابسته به سازمان اقتصاد اسلامی است.

 

* دستگاه قضایی مشکلات قرض‌الحسنه رضوی نوشهر را پیگیری می‌کند

 

 

مشایخ خاطرنشان کرد: به دلیل تقاضای بالای اعطای وام 20 تا 25 درصد سرمایه‌ای که باید به عنوان ذخیره در صندوق می‌ماند نیز به مردم وام داده شد که این مسئله به صورت مشکل خود را نشان داد.

وی افزود: مسئولان امر به ویژه دستگاه قضایی در حال پیگیری این مسائل هستند و تاکنون چندین جلسه در این باره گذاشته شده و برای رفع مشکل چاره اندیشیده شده که نیازمند صبر و بردباری مردم است تا نتیجه حاصل شود.

 

* قدردانی از موفقیت سربازان گمنام امام زمان (عج) در دستگیری قاتلان شهدای هسته‌ای

خطیب جمعه نوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موفقیت ماموران نظام و سربازان گمنام امام زمان (عج) در دستگیری قاتلان شهدای هسته‌ای خاطرنشان کرد: امروز دشمن به دلیل شکست خوردن در بسیاری از اهدافی که در برابر دنیای اسلام داشته، همچون مار زخمی است که درصدد ضربه زدن به جامعه اسلامی است. 

انتهای پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول