اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 2 روز رقابت پیشکسوتان زورخانه‌ای

پهلوانان همدان 2 دیپلم افتخار گرفتند

خبرگزاری فارس: پس از دو روز رقابت پیشکسوتان زورخانه‌ای، پهلوانان همدانی دو دیپلم افتخار را برای استان به ارمغان آوردند.

پهلوانان همدان 2 دیپلم افتخار گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، پس از پایان رقابت پیشکسوتان زورخانه‌ای در مشهد، اسامی نفرات برتر جشنواره پیشکسوتان سال 91 اعلام شد.

با توجه به رقابت پیشکسوتان در رده‌های سنی 50 -41 ، 60 -51 و 70-61 سال اسامی نفرات برتر اعلام شد که پهلوانان استان اکبر خواجو در رده سنی 60 تا 70 سال در رشته میل‌بازی و علی عباس محمدی در رده سنی 50 تا 60 سال در رشته کباده دیپلم افتخار این جشنواره را کسب کردند.

در رده سنی 50-41 سال تیم کردستان در رشته تیمی زورخانه‌ای، شهریار کردی (کردستان) در بخش میانداری و بیانات معنوی، محمدرضا غریبی (کردستان) در بخش سنگ، شهریار کردی (کردستان) در بخش کباده توانستند با پشت سر گذاشتن رقیبان خود تندیس بلورین جشنواره سوم پیشکسوتان را از آن خود کنند.

در همان رده سنی (50 -41 سال) استان البرز در رشته تیمی زورخانه‌ای، علیرضا زنگنه (کرمانشاه) در بخش میانداری، علی یحیایی (تهران) در بخش سنگ، تیم کردستان در بخش چرخ و علی یحیایی (تهران) در بخش کباده مفتخر به کسب دیپلم افتخار سومین جشنواره پیشکسوتان شدند.

پیشکسوتان 60 -51 سال نیز در رشته تیمی زورخانه‌ای از استان کرمانشاه، در بخش میانداری، سیدمرتضی زینال صفت (کرمانشاه)، در بخش سنگ مجتبی خطیبی (کرمانشاه) و در بخش چرخ تیم کرمانشاه موفق به کسب تندیس بلورین شدند.

در رده سنی 60 -51 سال دیپلم افتخار بخش سنگ به اسماعیل سلحشور (البرز)، بخش کباده به اسماعیل سلحشور (البرز) و علی ‌عباس محمدی از همدان تعلق گرفت.

در رده سنی 70-61 سال و بخش تیمی زورخانه‌ای کرمانشاه تندیس بلورین، در بخش میانداری کرمانشاه دیپلم افتخار، در بخش میل‌بازی همدان دیپلم افتخار و در بخش کباده کرمانشاه دیپلم افتخار را کسب کردند.

در این جشنواره 17 تیم از استان‌های البرز، تهران، خراسان رضوی، کردستان، کرمانشاه، گلستان و همدان شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول