اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازید وزیر ارشاد عنوان شد

تاکید استاندار قم بر اتمام سریع‌تر تالار مرکزی قم

خبرگزاری فارس: استاندار قم که همراه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پروژه تالار مرکزی قم بازدید کرد، بر اتمام هر چه سریع‌تر این پروژه تاکید کرد.

تاکید استاندار قم بر اتمام سریع‌تر تالار مرکزی قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور عصر پنجشنبه همراه با سیدمحمد حسینی وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی از پروژه تالار مرکزی قم که یکی از پروژه‌های طرح مهر ماندگار دولت است بازدید ‌کرد.

وی در حاشیه این بازدید با اشاره به چالش‌هایی که پیش از این پروژه تالار مرکزی قم با آن روبه‌رو بوده است خاطر نشان کرد: برای این پروژه می‌توان کتاب داستان نوشت.

استاندار قم با بیان اینکه کلنگ اجرای این پروژه سال 87 به زمین زده شده است، به زمان تصدی مسئولیت به عنوان استاندار قم در مهر ماه سال 88 اشاره کرد و گفت: تا آن زمان که ما آمدیم هنوز هیچ کاری صورت نگرفته بود.

وی به مناقشه اداره کل فرهنگ و ارشاد قم، شهرداری و بازار ماهی‌فروش‌ها در ساخت پروژه تالار مرکزی قم اشاره کرد و یادآور شد: اکنون که مشکلات رفع شده است و این پروژه با کمبود اعتبارات مواجه نیست باید با جدیت اجرای آن دنبال شود.

تالار مرکزی شهر قم در چهار طبقه و در 12 هزار مترمربع زیربنا و با کاربری‌های مختلف فرهنگی و هنری در حال ساخت است.

این تالار دارای دو سالن 650 نفره و 220 نفره آمفی‌تئاتر، سالن تمرین تئاتر، سالن اجرای تعزیه و کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی است.

انتهای  پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول