اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر آموزش و پرورش

کلنگ مجتمع فرهنگی آموزشی هنزا در رابر به زمین زده شد

خبرگزاری فارس: کلنگ یک مجتمع فرهنگی، آموزشی و تربیتی در دهستان هنزای شهرستان رابر استان کرمان با حضور وزیر آموزش و پرورش به زمین زده شد.

کلنگ مجتمع فرهنگی آموزشی هنزا در رابر به زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، عصر پنجشنبه با حضور وزیر آموزش و پرورش، نائب رییس مجلس، استاندار کرمان، تعدادی از نمایندگان مردم استان کرمان و بعضی استان‌های کشور در مجلس شورای اسلامی، کلنگ ساخت مجتمع فرهنگی، آموزشی و تربیتی هنزا در دهستان هنزای شهرستان رابر به زمین زده شد.

این مجتمع نخستین پروژه مؤسسه بنیاد خیریه فرهنگی آموزشی صدرهاشمی‌نژاد است که در راستای فراهم آوری زمینه‌ها و بسترهای رشد در عرصه ملی به منظور بهبود در ارائه خدمات خیریه‌ای، فرهنگی، آموزشی، هنری و پژوهشی مبتنی بر جدیدترین روش‌های علمی و تجربی فعالیت می‌کند.

طرح این پروژه در 33 استان کشور اجرا می‌شود که نخستین پروژه در روستای هنزا از توابع شهرستان رابر در استان کرمان اجرا می‌شود.

به گزارش فارس، هنزا روستایی زیبا از توابع شهرستان رابر و در مسیر جاده بافت - جیرفت در 15 کیلومتری بخش ساردوئیه واقع شده است.

روستای هنزا زادگاه بنیانگذار این بنیاد سیدمحمد صدر هاشمی‌نژاد است.

انتهای پیام/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول