اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه صنایع دستی استان اصفهان:

معاونت صنایع دستی باید تفویض اختیار می‌کرد/ طرح انتقال اشتباه بود

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه صنایع دستی استان اصفهان گفت: بعد از گذشت نزدیک به دو سال از طرح انتقال معاونت صنایع دستی به اصفهان، نتیجه‌ها حاکی از این شد که این طرح موفق عمل نکرده و معاونت باید مجدد به تهران منتقل شود.

معاونت صنایع دستی باید تفویض اختیار می‌کرد/ طرح انتقال اشتباه بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، استاندار اصفهان در خبری با تاکید بر اینکه اصفهان هم‌چنان از حضور معاونت صنایع دستی استقبال می‌کند، اما مسئولان تهران این طرح را ناموفق دیده‌اند به زمزمه‌های انتقال مجدد معاونت به تهران قوت داد.

در این زمینه نیز رئیس اتحادیه صنایع دستی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: از اول هم مخالف طرح انتقال معاونت صنایع دستی به اصفهان بودیم.

غلامحسین فیض‌اللهی افزود: در حوزه صنایع دستی افراد متخصصی داریم که از نظرات کارشناسی آنها استفاده نمی‌شود و سرپرست‌هایی که نو به نو عوض می‌شوند، غیر متخصص‌هایی هستند که صنایع دستی را روی آب نگه داشته‌اند.

وی اظهار داشت: صنایع دستی باید تبدیل به یک سازمان مستقل شود تا بتواند صحیح عمل کند نه اینکه مثل یک کودک یتیم هر بار زیر نظر سازمان‌هایی مانند جهاد، میراث و ارشاد دربیاید.

رئیس اتحادیه صنایع دستی استان اصفهان با اشاره به اینکه در مدتی که معاونت صنایع دستی در اصفهان مستقر است هیچ بازده مثبتی نداشته، افزود: کارمندانی که به اصفهان منتقل شدند هزینه‌های روحی روانی و مادی بسیاری متحمل شدند و متاسفانه بخشی از سرمایه کشور نیز در این مدت هدر رفت، اما کسی پاسخ‌گو نیست و این به مدیریت کلان کشور باز می‌گردد.

وی اضافه کرد: در طول مدتی که معاونت صنایع دستی به اصفهان منتقل شده بود هیچ بازخورد خوبی برای اصفهان نداشت.

فیض‌الهی ادامه داد: در این مدت در اصفهان یک نمایشگاه بین‌المللی بر پا نشد و اگر نمایشگاهی خارج از کشور بر پا می‌شد تنها هنرمندان تهرانی به نمایشگاه فرستاده می‌شدند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول