اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور مبارزه با جنگ نرم

2 هزار کارگاه تخصصی آشنایی با جنگ نرم در خراسان‌رضوی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی کارگاه‌های تخصصی جنگ نرم گفت: با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی به منظور مبارزه با جنگ نرم 2 هزار کارگاه تخصصی آشنایی با این حربه دشمن برگزار می‌شود.

2 هزار کارگاه تخصصی آشنایی با جنگ نرم در خراسان‌رضوی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، نوید کمالی ظهر امروز در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در ارتباط با برپایی کارگاه‌های تخصصی جنگ نرم اظهار کرد: هزار کارگاه تخصصی در سطح استان تاکنون برگزار شده و هزار کارگاه دیگر در حال برگزاری و یا تا پایان تابستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هدف جنگ نرم قشر تاثیرگذار کشور است، خاطرنشان کرد: در این کارگاه‌ها دانشجویان، کارمندان دولت و بخش خصوصی، بسیجیان، اعضای هلال‌احمر که حضور مستمری در جامعه دارند دعوت به آموزش شده‌اند.

کمالی با بیان ویژگی‌های کارگاه‌های تخصصی تصریح کرد: کلاس‌های کارگاه‌ها به‌ صورت تمام کاربردی و آشنایی صحیح با وب‌سایت‌ها و شیوه و روش کاربردی استفاده از آنها و نحوه مبارزه با حربه‌های دشمن در زمینه سایبری به دانش‌پذیران آموزش داده می‌شود.

وی با اشاره به دیگر ویژگی‌های متمایز کننده این دوره از کارگاه‌های تخصصی گفت: برای ترویج آموزش مبارزه با جنگ نرم دشمن و آشنایی فراگیر در سطح جامعه این کارگاه‌ها بدون ورودی برای شرکت‌ کنندگان برگزار می‌شود و در پایان نیز بسته فرهنگی در این زمینه به دانش‌پذیران اهدا می‌شود.

مدیر اجرایی کارگاه‌های تخصصی جنگ نرم یادآور شد: هم‌زمان با برگزاری کارگاه‌های تخصصی برای اقشار تاثیرگذار جامعه 360 کارگاه تخصصی جنگ نرم به‌ طور تخصصی برای نیروهای سپاه و بسیج و نیروهای مسلح تا پایان تابستان سال‌ جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول