اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل خواستار شد

ممنوعیت استفاده از سالاد و سبزی امسال نیز اعمال شود

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: در صدور مجوز ممنوعیت استفاده از سالاد و سبزیجات بایستی مراقبت‌های بهداشتی و نظارت‌ها همچون نسخه سال قبل مورد توجه قرار گیرد.

ممنوعیت استفاده از سالاد و سبزی امسال نیز اعمال شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحسین صابری صبح امروز در جلسه بررسی بهداشت محیط اردبیل اظهار داشت: با توجه به نزدیکی فصل تابستان در کنار این کنترل‌ها باید برای عرضه‌کنندگان موادغذایی غیربهداشتی به ویژه برای دوره‌گردها و فروشندگان موقت تدبیر خاصی به کار برد.

استاندار اردبیل برخورد با فروشندگان عسل تقلبی و لواشک‌های رنگی در کنار جاده‌ها و خیابان‌ها را به دلیل نداشتن مجوز کسب ضروری‌تر از هر برخورد دیگر توصیف کرد و افزود: قرار است جلسه شورای سلامت در شهر سرعین و با محوریت برخورد با مشاغل مزاحم، دوره‌گرد و فروشندگان غیرمجاز برگزار شود که امیدواریم در این زمینه هماهنگی‌های لازم به وجود آید.

این مسئول در ادامه بیان کرد: اگر نیازی به واردات یخ از استان‌های دیگر باشد باید کنترل‌های بهداشتی در مورد آب مورد نیاز برای تهیه این یخ‌ها انجام شود تا مبادا شاهد شیوع و انتقال بیماری وبا باشیم.

وی نظارت و کنترل استخرهای شنا، آب‌درمانی‌ها و همچنین مکان‌های ارائه کننده سرویس‌های متعدد خدماتی مرتبط با سلامت مردم را عنوان کرد و افزود: ضرورت دارد با همکاری دادگستری، تعزیرات و نیروی انتظامی با عوامل مخل در این ارتباط برخورد شود.

صابری بار دیگر موضوع سلامت آب در اردبیل را یادآور شد و افزود: مردم نباید از این بابت نگرانی داشته باشند و اگر مختصر نارسایی در رنگ، بو و مزه آب اردبیل وجود دارد با برداشت آب از رقوم بالا دست سد یامچی به اجرای طرح‌های توسعه‌ای در تصفیه خانه آب شرب یامچی به سرعت برطرف می‌‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان ابراز داشت: در حفظ و تامین سلامت مردم با کسی معامله نمی‌کنیم و موظف هستیم در این کار مصمم و بدون گذشت اقدام کرده و سلامت و عزت مردم را تامین کنیم چراکه ما هرگز مسئول تشخیص مصلحت نیستیم.

انتهای پیام/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول