اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دانشگاه کردستان

چهاردهمین نشست معاونان دانشجویی منطقه 2 کشور آغاز شد

خبرگزاری فارس: چهاردهمین نشست معاونان دانشجویی و فرهنگی اجتماعی و مدیران دانشجویی دانشگاه‌های منطقه 2 کشور پیش‌‌ازظهر امروز در دانشگاه کردستان آغاز شد.

چهاردهمین نشست معاونان دانشجویی منطقه 2 کشور آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، دبیر این همایش در آغاز این نشست، بررسی نظارت بر غذاخوری‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی، هم‌اندیشی برای تحقق شعار امسال و تدوین دانش فرهنگی راهبردی با توجه به چشم‌انداز 20 ساله در دانشگاه‌ها را از اهداف این نشست عنوان کرد.

محمد کریمی افزود: هماهنگی در اجرای برنامه‌های ابلاغی و سیاست‌گذاری برای خودداری از اعمال سلیقه در اجرای دستورالعمل‌ها از دیگر اهداف نشست چهاردهم معاونان دانشجویی و فرهنگی اجتماعی دانشگاه‌های منطقه دو کشور است.

به گفته وی، معاونان و مدیران دانشجویی و معاونان فرهنگی 20 دانشگاه از استان‌های کردستان، لرستان، ایلام، کرمانشاه، همدان، قزوین، زنجان، اردبیل، آذربایجان‌شرقی و غربی حضور دارند.

معاون دانشجویی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان تاثیرات تصمیمات این نشست‌ها را قابل توجه خواند و تصریح کرد: نتایج این جلسات در اجرای برنامه‌های ابلاغی با رویکرد واحد در دانشگاه‌ها موثر بوده و بازخورد خوبی داشته است.

کریمی با اشاره به اهمیت تحقق شعار امسال با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، سهم دانشگاه‌ها در اشاعه فرهنگ تولید برای محقق شدن تولید ملی را بسیار بالا دانست.

به گفته این مقام مسئول، اگرچه در تحقق شعار سال‌های گذشته کوتاهی شده و به نحو احسن در این زمینه کار نشده است اما با توجه به اهمیت موضوع امسال، باید آن را از قالب شعاری خارج و عملی کرد.

وی عنوان کرد: بسیاری از تولیدات داخلی کشور با مارک خارجی به ایران باز می‌گردد و این نشان از وجود ظرفیت برای تولیدات با کیفیت بالا و قابل رقابت با تولیدات سایر کشورهای خارجی در کشور وجود دارد که با راهبردهای ویژه‌ای باید آن را تقویت کرد.

دبیر چهاردهمین نشست معاونین دانشجویی، فرهنگی اجتماعی و مدیران دانشجویی دانشگاه‌های منطقه دو کشور یادآور شد: برخی از اقدامات در دانشگاه‌ها هماهنگ نیست که در قالب برگزاری چنین جلساتی به یک رویکرد واحد در اجرای برنامه‌ها می‌رسیم.

کریمی در پایان خاطرنشان کرد: برون‌سپاری سلف سرویس و خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که بدون مطالعه و کار کارشناسی زمینه ایجاد مشکلاتی را به بار می‌آورد.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول