اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد

کشف 690 کیلوگرم تریاک در سیستان ‌و بلوچستان

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 690 کیلوگرم تریاک طی سه عملیات جداگانه و دستگیری 11 نفر از قاچاقچیان خبر داد.

کشف 690 کیلوگرم تریاک در سیستان ‌و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، احمد طاهری اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و با اقدامات اطلاعاتی با خبر شدند گروهی از قاچاقچیان قصد دارند مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را با استفاده از خودروهای تیزرو از شهرهای سراوان و خاش به زاهدان منتقل و سپس به سایر نقاط کشور حمل کنند.

وی افزود: ماموران اقدامات خود را برای شناسایی و دستگیری آنها آغاز کرده و مسیر تردد قاچاقچیان را زیر نظر قرار داده و از دو دستگاه خودرو مقدار 262 کیلوگرم تریاک را کشف و ضبط و سه نفر از قاچاقچیان را دستگیر کردند.

طاهری ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر نیز موفق شدند مقدار 121 کیلوگرم تریاک را از قاچاقچیان کشف و ضبط و تعداد شش قاچاقچی را در این زمینه دستگیر و سه خودرو و سه دستگاه گوشی تلفن همراه را از آنان کشف و ضبط کنند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: ماموران انتظامی کوله‌سنگی زاهدان نیز توانستند از یک دستگاه تریلی مقدار 307 کیلوگرم تریاک را کشف و ضبط و تعداد دو نفر از قاچاقچیان را دستگیر کنند.

انتهای پیام/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول