اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره امور مالیاتی سوادکوه:

مؤدیان برای تنظیم الکترونیکی اظهارنامه اقدام کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان سوادکوه گفت: مؤدیان مالیاتی سوادکوه برای تنظیم الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی راهنمایی می‌شوند.

مؤدیان برای تنظیم الکترونیکی اظهارنامه اقدام کنند

امید مرادپور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه از تنظیم و تسلیم اظهار نامه‌های مالیاتی صاحبان مشاغل به صورت الکترونیکی خبر داد و بیان داشت: تنظیم و تسلیم اظهارنامه‌های مالیاتی صاحبان مشاغل به صورت الکترونیکی و به منظور بهره‌مندی از خدمات و معافیت‌های پیش‌بینی شده است.

رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان سوادکوه با دعوت صاحبان مشاغل برای استفاده از سامانه سازمان امور مالیاتی، گفت: استفاده از این سامانه در فرصت مقرر موجب تسهیل در فرایند اخذ مالیات و معافیت مالیاتی می‌شود.

 

*فرصت تسلیم اظهارنامه مالیاتی تا پایان تیر

 

 

وی فرصت تسلیم اظهارنامه مالیاتی را تا پایان تیر اعلام کرد و افزود: عدم تسلیم اظهارنامه مالیاتی علاوه بر محرومیت از معافیت مالیاتی مبلغ پایه، مشمول جرایم مقرر در قانون نیز می‌شود.

مرادپور از راهنمایی مؤدیان مالیاتی برای تنظیم اظهارنامه‌ها خبر داد و گفت: همکاران امور مالیاتی در اداره‌های پل سفید، زیراب، شیرگاه آمادگی دارند تا متقاضیان را برای تکمیل سامانه امور مالیاتی به منظور تنظیم اظهارنامه مالیاتی، راهنمایی کنند.

وی به ارزش مالیات در چرخه اقتصادی اشاره و خاطرنشان کرد: مالیات راه مطمئنی برای افزایش درآمد سازمان یافته و از شاخص‌های مهم در توسعه محسوب می‌شود.

رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان سوادکوه، همراهی و همکاری مؤدیان مالیاتی را موجب تسریع در دستیابی به اهداف پولی و مالی کشور ذکر کرد و افزود: مالیات به عنوان پشتوانه مهم اقتصاد ملی محسوب می‌شود و برای اخذ مالیات، همکاری عمومی لازم است.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول