اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی:

رتبه دوم احساس امنیت در سطح کشور به آذربایجان‌شرقی تعلق گرفت

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی گفت: رتبه دوم احساس امنیت در سطح کشور به آذربایجان‌شرقی تعلق گرفت.

رتبه دوم احساس امنیت در سطح کشور به آذربایجان‌شرقی تعلق گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسعود خرم‌نیا ظهر امروز در جمع خبرنگاران اعلام کرد: در ایام نوروز امسال پلیس آذربایجان‌شرقی در راستای اجرای وظایف ذاتی خود به منظور تامین آسایش مسافران نوروزی و در راستای پیشگیری از وقوع جرایم و همچنین برای تشدید اقدامات انتظامی و ترافیکی طرح ویژه نوروزی را با بهره‌گیری از توان حداکثری خود به مورد اجرا گذاشته بود که ثمرات خوبی به ارمغان آورد.

خرم‌نیا گفت: مرکز افکارسنجی ناجا به منظور سنجش اثربخشی این طرح در سطح استان‌ها اقدام به نظرسنجی عمومی از مسافران بالای 18 سالی که با وسائلی به غیر از قطار و هواپیما مسافرت کرده بودند، کرد که نتایج آن اعلام شد.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی افزود: این نظرسنجی به‌صورت تصادفی از مسافرانی که در اقامتگاه‌های عمومی اسکان داشتند در ابعاد مختلف انجام گرفت.

وی گفت: استان آذربایجان‌شرقی در نظرسنجی به‌عمل آمده از مسافران نوروزی از لحاظ احساس امنیت رتبه دوم کشوری را به‌خود اختصاص داده است.

خرم‌نیا در ادامه سخنان خود بر وجود هماهنگی دستگاه‌ها با نیروی انتظامی تاکید کرد و یادآور شد: باید تلاش کنیم سطح احساس امنیت را در میان مردم بالا ببریم چراکه اگر شب و روز تلاش کرده و امنیت را در جامعه ایجاد کنیم ولی نتوانیم آن را به مردم منتقل کنیم احساس امنیت در میان مردم بالا نمی‌رود که باید با اطلاع‌رسانی این امر را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه طرح‌های نیروی انتظامی نباید زودگذر بوده بلکه باید منجر به یک کار پایدار شود، خاطرنشان کرد: هر طرح امنیتی باید با هدف و منظور خاصی انجام شود تا آثار بیشتری در جامعه داشته باشد.

خرم‌نیا افزود: ارتباط صمیمی با مردم و مشارکت دادن مردم در کارها از نکات مهم دیگری است که باید به آن توجه شود چراکه فرق مردم‌سالاری دینی ما با سایر دموکراسی‌ها در همین جا است، به این نحو که مشارکت مردم در کارها با توجه به ارزش‌های دینی است.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول