اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن بیوشیمی فیزیک ایران خبر داد

اعطای نشان علمی بیوشیمی به 4 محقق برجسته کشور

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن بیوشیمی فیزیک ایران گفت: چهار نفر از اساتید برجسته بیوشیمی فیزیک ایران موفق به دریافت نشان علمی این انجمن در کشور شدند.

اعطای نشان علمی بیوشیمی به 4 محقق برجسته کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی‌اکبر موسوی‌موحدی ظهر امروز در نخستین کنگره بین‌المللی بیوشیمی فیزیک در دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل اظهار داشت: در راستای دادن انگیزه به محققان و پژوهشگران این انجمن از محققان جوان این حوزه حمایت و تجلیل می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: با تلفیق رشته‌های مختلف علمی و تخصصی زمینه برای رشد و تعالی و تولید بیشتر علم و معرفت فراهم می‌شود.

رئیس انجمن بیوشیمی فیزیک ایران یادآور شد: علم به خودی خود و به صورت محض شاید زیاد کاربردی نباشد، اما با تلفیق رشته‌های علمی و تخصصی کردن علوم در کنار تحقیقات تخصصی می‌توان هم تولید علم را افزایش داد و هم آن را کاربردی‌تر کرد.

موسوی‌موحدی به فعالیت‌های انجمن بیوشیمی فیزیک ایران اشاره کرد و گفت: انجمن بیوشیمی فیزیک ایران مجموعه‌ای کوچک با کارهای بزرگ است و همین کوچک و چابک بودن این مجموعه نتایج بزرگتری به ارمغان می‌آورد.

این مسئول با اینکه این انجمن همایش‌های مختلفی را در کشور برگزار کرده، بیان داشت: اگر بخواهیم کارهای بزرگ علمی انجام دهیم باید هسته‌های کوچک را با هم جمع کرده و با همگرایی علمی به انجام کارهای بزرگ اقدام کنیم.

رئیس انجمن بیوشیمی فیزیک ایران با بیان اینکه 60 درصد تولید علم جهان در حوزه علوم زیستی است، افزود: در این گونه علوم انسان تلاش دارد با شناخت آفریده‌های خدا و شناخت جهان از آن الگوبرداری کرده و مهندسی معکوس انجام دهد.

موسوی‌موحدی اذعان داشت: خداوند در ساخت این جهان از علم فراگیر استفاده کرده و ما نیز باید برای الگوبرداری به صورت فراگیر به علوم نظر بیفکنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم برای دومین سال متوالی جایزه و نشان علمی بیوشیمی فیزیک کشور به دکتر بهرام همت‌‌‌نژاد اعطا و از وی تجلیل شد.

همت‌نژاد دارای مقالات متعدد در رشته‌های بیوشیمی فیزیک به صورت کشوری و جهانی می‌باشد.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول