اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت گرفت

برگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی بیوشیمی فیزیک در اردبیل

خبرگزاری فارس: اولین کنفرانس بین‌المللی بیوشیمی فیزیک و یازدهمین کنفرانس بیوشیمی فیزیک ایران با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد.

برگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی بیوشیمی فیزیک در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این کنفرانس که از صبح امروز در سالن ولایت آغاز به کار کرده است دبیر علمی کنفرانس در سخنانی اظهار داشت: برای شرکت در یازدهمین کنگره بیوشیمی فیزیک ایران و اولین کنگره بین‌المللی 400 نفر ثبت نام کرده بودند که با ارسال مقالاتی آمادگی خود را برای حضور در این کنفرانس اعلام کردند.

مجتبی امانی خاطرنشان کرد: از 400 مقاله ارسال شده به دبیرخانه 297 مقاله مورد داوری قرار گرفت که ملاک پذیرش ما سه موضوع اساسی در این کنفرانس بود.

وی گفت: ملاک‌های اصلی ما برای پذیرش مقالات سه عنصر بود که مقاله با موضوع کنفرانس همخوان باشد، دست اول و حاصل تحقیقات باشد و از هر شرکت‌کننده تنها یک مقاله ارائه گردد.

دبیر علمی کنفرانس بین‌المللی بیوشیمی فیزیک در اردبیل یادآور شد: از این 297 مقاله 40 مقاله با در نظر گرفتن دو نکته که ارائه دهنده مقاله باید دارای پیشینه علمی و شهرت جهانی در رشته بیوشیمی فیزیک بوده و مقالات محققان جوان به شرط نظارت مستقیم یکی از اساتید برای سخنرانی انتخاب شود برگزیده شد.

امانی بیان داشت: تمام خلاصه مقالات بدون ذکر نوع ارائه در مجله علمی انجمن شیمی ایران منتشر و چاپ شده است که برای استفاده عموم آماده می‌باشد.

این مسئول هدف از برگزاری این کنفرانس را تبادل آرا و نقد نظرات و ایده‌های جدید اعلام کرد و گفت: نتیجه‌ای که از این کنفرانس حاصل می‌شود که ما اعتماد بیشتر نسبت به یکدیگر داشته و در این میان اعتقاد راسخ‌تری پیدا کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اولین کنفرانس بین‌المللی بیوشیمی فیزیک و یازدهمین کنفرانس بیوشیمی فیزیک ایران به مدت یک روز و با حضور شرکت‌کنندگانی از داخل و خارج از کشور در اردبیل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول