اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر اردبیل:

شورای سوم بیشتر از عمر خود خدمت کرده است

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای شهر اردبیل گفت: شورای سوم اردبیل بیشتر از عمر شش ساله خود خدمت کرده است.

شورای سوم بیشتر از عمر خود خدمت کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سالار شاکر صبح امروز در جلسه شورای شهر اردبیل با قدردانی از شهرداری اردبیل در تکمیل پل ارجستان و بهسازی پل زیرگذر حسن‌آباد اظهار داشت: تکمیل این پروژه‌ها سال‌های سال از انتظارات مردم بود کار آسان و راحتی نبود که شهرداری اردبیل در یک حرکت انقلابی این پروژه‌ها را در سه ماه اول سال تکمیل و در اختیار مردم قرار داد.

سالار شاکر با بیان اینکه در پنج سال گذشته شورای شهر به عنوان یک نهاد مردمی بیشتر با محوریت خواست و مطالبه مردم کارهای اساسی و ماندگاری انجام داده است، افزود: اجرای چندین پل روگذر، احداث پارک‌های متعدد در مناطق شهری اصلاح، مرمت و زیرسازی بسیاری از معابر و خیابان‌ها و... از جمله این خدمات است.

وی با قدردانی از تحمل و صبر اهالی منطقه پل ارجستان بیان داشت: این پل که به نام پل شهید احمد قهرمانی زینت یافت با تلاش دو شهرداری به سرانجام رسید و ما از بیانات استاندار اردبیل در مراسم افتتاح این پل گله‌مند هستیم چراکه در حق شهرداری و شورا کم لطفی و اجحاف شد و بروز یک تصادف شدید در این محور علت اجرای آن بیان شد.

سخنگوی شورای شهر اردبیل گفت: روزهای پیش از حادثه خونین رانندگی در این محور عملیات تخریب و بازسازی این پل را آغاز کرده بودیم و حادثه ناگوار رخ داده در این محور هیچ ارتباطی با عملکرد شورا و شهرداری در تخریب و مرمت این پل نداشت.

وی بیان داشت: زمانی که خودرویی با سرعت 120 کیلومتر در ساعت بدون توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی با خاور تصادف می‌کند و چهار نفر نیز در این حادثه کشته می‌شوند این بی‌احتیاطی‌ها هیچ ربطی به احداث پل ندارد که استاندار اردبیل، شورا و شهرداری را متهم به کم کاری در این زمینه کردند.

این عضو شورا به نامناسب بودن زمان افتتاح پل ارجستان نیز اشاره کرد و افزود: شورای شهر به عنوان پارلمان شهری و نماینده مردم نباید در افتتاح‌ها و برنامه‌ریزی‌های خود منتظر هماهنگی سایر دستگاه ها باشد بلکه خودمان باید زمان افتتاح طرح‌ها و پروژه ها را تعیین کرده و دیگران را مجاب کنیم در این زمان در مراسم افتتاح حاضر شوند.

وی ابراز داشت: از طرف اهالی اردبیل از همت و تلاش شهرداری اردبیل در آسفالت کوچه‌ها و معابر قدردانی می‌کنیم و معتقدیم شهرداری با صرف هزینه روزانه 200 میلیون تومان در بهره‌برداری از کارخانه آسفالت به رغم سنگینی هزینه‌ها رفاه و آسایش مردم را بر هر چیزی ترجیح داده است.

شاکر در پایان سخنان خود با بیان اینکه شایسته بود از مشاوران بومی برای تدوین سند توسعه پنج ساله شهرداری اردبیل استفاده می‌کردیم، افزود: اگر این کار انجام می‌شد کارها با اشرافیت بیشتر و آگاهی به مسایل متعدد به سهولت انجام می‌‌شد.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول