اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت آبفای سیستان‌و بلوچستان:

شبکه توزیع آب زاهدان در حال نشت‌یابی و بازبینی است

خبرگزاری فارس: مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت آب و فاضلاب سیستان‌و بلوچستان از اجرای پروژه نشت‌یابی در شبکه توزیع آب این شهر خبر داد.

شبکه توزیع آب زاهدان در حال نشت‌یابی و بازبینی است

میثم نادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در حال حاضر پروژه نشت‌یابی تمامی مناطق شبکه آب شرب شهر زاهدان در حال اجراست.

وی گفت: این طرح از محل اعتبارات طرح کاهش آب به حساب نیامده سال گذشته تامین شده و هدف آن کاهش یک درصد از هدر رفت آب شهر زاهدان  است.

نادری ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود با اتمام این پروژه به میزان 10 لیتر بر ثانیه به شهر زاهدان بازیابی صورت گرفته و از هدر رفت این مقدار جلوگیری شود.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت آب و فاضلاب سیستان‌و بلوچستان بیان کرد: تجهیز ورودی‌های شبکه توزیع به کنتور‌های هوشمند و مغناطیسی و نیز  تجهیز واحدهای امداد حوادث ضمن جلوگیری از هدر رفت آب در شبکه موجب توزیع عادلانه آب در شبکه شده است.

نادری افزود: سامانه مدیریت اتفاقات آب با شماره تماس 122 در تمامی طول شبانه روز فعال بوده و مشترکان می‌توانند در صورت بروز هرگونه حادثه و یا ارایه نقطه نظر به منظور جلوگیری از هدر رفت آب با این شرکت همکاری کنند.

وی تاکید کرد: واحدهای امداد آب در کمترین زمان ممکن برای رفع نقاط حادثه دیده در شبکه اعزام می‌شوند و تمامی خدمات ارایه شده توسط این واحدها رایگان است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول