اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محرابیان:

توان شرکت‌های داخلی در اجرای فازهای پارس جنوبی بسیار بالاست

خبرگزاری فارس: دستیار ویژه رئیس جمهور گفت: توان شرکت‌های داخلی در اجرای فازهای پارس جنوبی بسیار بالاست.

توان شرکت‌های داخلی در اجرای فازهای پارس جنوبی بسیار بالاست

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه علی‌اکبر محرابیان ظهر امروز در بازدید از فازهای 22 تا 24 پارس جنوبی اظهار داشت: تلاش برای توسعه فازهای مختلف پارس جنوبی با کیفیت و شتاب خوبی در دست اجراست و در سال جاری این روند با تلاش و اهتمام وزارت نفت تداوم دارد.

وی افزود: صنعت نفت همه تلاش خود را برای تکمیل طرح‌ها به کار گرفته و امروز تمام توان کشور و پشتیبانی‌های لازم برای تقویت پیمانکاران به کار گرفته شده است.

دستیار ویژه رئیس جمهور خاطر نشان کرد: امروز طرح‌های عظیم صنعتی، پتروشیمی و فازهای پارس جنوبی توسط پیمانکاران داخلی و متعهدترین فرزندان انقلاب با سرعت و کیفیت بالا اجرا شده است.

محرابیان تصریح کرد: توان شرکت‌های داخلی بسیار بالاست و طرح‌های انجام شده در این منطقه با کیفیتی بالاتر از طرح‌هایی که در همین منطقه با مشارکت شرکت‌های خارجی انجام می‌شد، بدون هیچ کمک خارجی در دست اجراست.

وی اضافه کرد: اجرای یک طرح با وجود 5 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در 35 ماه یک اقدام و جهاد عظیم اقتصادی است که توسط فرزندان انقلاب در دست اجراست.

دستیار ویژه رئیس جمهور افزود: امروز تلاش بسیار خوبی در دولت و صنعت نفت در دست اجراست و با وجود تحریم‌ها شاهد موفقیت‌های بسیار خوبی در این منطقه هستیم.

بر اساس این گزارش، علی‌اکبر محرابیان در بازدید از پارس جنوبی، از تعدادی از فازهای 35 ماهه و در دست احداث پارس جنوبی بازدید کرد و از روند پیشرفت فازها مطلع شد.

محرابیان عصر امروز به دشتستان و گناوه و بوشهر سفر کرده و امشب با مسئولان ارشد استان بوشهر نشست مشترک برگزار می‌کند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول