اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار پورجمشیدیان:

منتقدان سپاه حتی برای بازدید نیز به جبهه‌ها نیامده‌اند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عاشورا گفت: کسانی که از دخالت سپاه سخن می‌گویند حتی برای بازدید نیز به جبهه‌ها نیامده بودند.

منتقدان سپاه حتی برای بازدید نیز به جبهه‌ها نیامده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، علی‌اکبر پورجمشیدیان عصر امروز در جمع بسیجیان شهرستان سراب امروز با اشاره به آغاز به کار مجلس نهم گفت: نمایندگان مجلس و دیگر مسئولان مدیون خون شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام هستند.

وی افزود: نمایندگان مجلس باید حافظ منافع کشور و اقشار ضعیف جامعه باشند.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به سخنان برخی افراد در داخل مجلس در مورد اتهام دخالت سپاه و بسیج در انتخابات اظهار کرد: کسانی که از روی غفلت این سخنان را مطرح می‌کنند در جبهه‌ها نبودند تا رشادت‌ها و حماسه‌های برادران سپاه و بسیج و نیروهای مسلح را به عینه لمس کنند.

وی افزود: حتی این افراد به‌عنوان بازدید هم یک هفته در جبهه‌ها حاضر نشدند.

سردار پورجمشیدیان یادآور شد: اگر احساس خطری برای دستاوردهای مقدس انقلاب و تفکرات امام راحل(ره) و منویات مقام عظمای ولایت داشته باشیم به‌طور حتم دخالت خواهیم کرد.

وی افزود: سپاه و بسیج خود را مطیع محض مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای می‌داند و در این راه استوار و راسخ خواهد ایستاد.

وی با بیان اینکه عهد ابدی همه ما با شهدا عمل کردن به توصیه‌ها و خواسته‌های آنهاست، تصریح کرد: روزی که احساس کنیم در ذهن و قلبمان شهدا را فراموش کردیم آن روز روز سقوط و سراشیبی ما خواهد بود.

پورجمشیدیان با اشاره به پیروزی‌های درخشان رزمندگان اسلام در طول دوران دفاع مقدس تاکید کرد: انجام عملیات‌های بزرگ نظامی در حالی‌که برتری عددی و ابزاری نسبت به دشمن نداشتیم جز در دفتر عشق به خدا و ایمان انقلابی معنا پیدا نمی‌کند.

انتهای پیام/‌ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول