اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با آثاری از هنرمند کاشانی

نمایشگاه "شاید مرا بیشتر بشناسی" در کاشان برپا شد

خبرگزاری فارس: نخستین نمایشگاه نقاشی هنرمند کاشانی با عنوان «شاید مرا بیشتر بشناسی» در این شهرستان گشایش یافت.

نمایشگاه "شاید مرا بیشتر بشناسی" در کاشان برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمد عباس‌زاده هنرمند نقاش کاشانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این نمایشگاه 30 اثر از تابلوهای نقاشی در ابعاد 100 در 100 و 70 در 50 در فضایی به وسعت 200 متر مربع به نمایش گذاشته شده است.

وی با اشاره به اینکه، تابلوهای نقاشی به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه با موضوعات ذهنی و وقایع پیرامونی ارائه شده، گفت: در این سبک نقاشی، نمایش اشیا و موضوعات به‌صورت طبیعی است، به گونه‌ای که نقاش تخیل و ابتکار عمل خود را در نحوه پیاده کردن آن موضوع دخالت ندهد و هر موضوع به همان‌گونه که در دنیای خارج دیده می‌شود در نقاشی به نمایش درمی‌آید.

این هنرمند نقاش کاشانی یاد‌آور شد: نقاشی‌های عرضه شده در این نمایشگاه، با استفاده از گواش، اکرلیک و سایر مواد خلق شده است.

عباس‌زاده تصریح کرد: در این نمایشگاه مجموعه‌ای از آثار نقاشی که طی مدت چهار سال فعالیت خود در این رشته به تصویر کشیده‌ شده برای علاقمندان به هنر نقاشی به نمایش گذاشته است.

این هنرمند نقاش کاشانی متذکر شد: این نمایشگاه با همکاری گالری آژانس بین‌المللی گرافیک و تبلیغات فرهنگی(IECD) به مدت یک هفته برپا شده است.

نمایش نقاشی «شاید مرا بیشتر بشناسی» نخستین نمایشگاه انفرادی محمد عباس‌زاده می‌باشد که در شهرستان کاشان گشایش یافته است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا 25 خرداد، ساعت 17 تا 21 به گالری آژانس بین‌المللی گرافیک واقع در چهارراه آیت‌الله کاشانی، خیابان باباافضل، این شهرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول