اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان نظرآباد:

خانه جودو در نظرآباد احداث می‌شود‌

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان نظرآباد از راه‌اندازی خانه جودو در این شهرستان خبر داد.

خانه جودو در نظرآباد احداث می‌شود‌

علیرضا روستاکاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نظرآباد اظهار داشت: ما در سال جاری برای نخستین‌بار  شاهد برگزاری جلسات مشترک هیئت‌های استان البرز با هیئت‌های ورزشی نظرآباد هستیم و این تعامل وهمکاری به روند توسعه ورزش شتاب می‌بخشد.

وی با بیان اینکه در 3 ماهه نخست امسال تعداد قابل توجهی از مسئولان هیئت‌های ورزشی استان به این نظرآباد سفر و از امکانات ورزشی این شهرستان بازدید کرده‌اند، گفت: طی هفته گذشته نیز در ادامه این روند نشست هیئت‌های کشتی و جودو استان البرز در نظرآباد برگزار و تصمیم‌های بسیار خوبی برای این 2 رشته اتخاذ شد.

روستاکاری تصریح کرد: کمک به راه‌اندازی خانه جودو با اختصاص تجهیزات لازم و اجرای طرح استعدادیابی کشتی با مشارکت آموزش و پرورش از مهمترین تصمیم‌های گرفته شده در این 2 نشست بود.

نقش آفرینی هیئت‌های ورزشی نظرآباد در تصمیم‌گیری‌های کلان البرز

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان نظرآباد در ادامه با بیان اینکه این ارتباط دو طرفه است، تاکید کرد: علاوه بر حضور مسئولان هیئت‌های ورزشی استان البرز در شهرستان، هیئت‌های ورزشی ما نیز در جلسات و برنامه‌های استان حضوری پررنگ دارند و نقشی موثر را ایفا می‌کنند.

وی در پایان با ابراز رضایت از موفقیت ورزشکاران نظرآبادی در مسابقات استانی و ملی گفت: همواره در جمع نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور در رشته‌های مختلف شاهد حضور قابل توجه ورزشکاران شهرستان فوق هستیم که این موضوع نشان از رشد ورزش و بالا رفتن توانایی کیفی و کمی ورزشکاران نظرآباد دارد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول