اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آباده خواستار شد

اجرای طرح مبارزه با هنجارشکنان جامعه از سوی پلیس

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان آباده خواستار اجرای طرح مبارزه با هنجارشکنان جامعه از سوی پلیس شد.

اجرای طرح مبارزه با هنجارشکنان جامعه از سوی پلیس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان آباده، محمد جواد عسکری در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: همان‌گونه که بارها در جلسات مطرح کرده‌ایم امروز مهم‌ترین دغدغه خانواده‌ها و مسئولان موضوع اشتغال است.

وی افزود: خانواده‌ای که با هزاران مشقت و سختی فرزندش را برای زندگی آینده آماده می‌سازد زمانی که فرزندِ فارغ‌التحصیلِ خود را بیکار و در معرض آسیب‌های اجتماعی می‌بیند، بسیار نگران و ناراحت می‌شود به طوری که گویی تمام غم عالم به دلش افتاده باشد و چرا باید این‌گونه شود.

فرماندار آباده گفت: اگر ما مسئولان از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در شهرستان به خوبی استفاده کرده و بستر اشتغال را فراهم آورده بودیم، چرا باید این‌گونه می‌شد و با وجود معدن خاک نسوز این شهرستان که در سال 1342 کشف و به بهره‌برداری رسیده و مواد اولیه کارخانجات کاشی و سرامیک کشور را تا حد بسیاری تأمین می‌کند، تنها یک کارخانه کاشی در آباده و آن نیز توسط فردی غیربومی راه‌اندازی شود.

عسکری ابراز امیدواری کرد تا با تعامل و همکاری صمیمانه تمام مسئولان و مردم و با دعوت و حمایت از سرمایه‌گذاران بتوانیم چند کارخانه مشابه را ایجاد کنیم. وی افزود: ظرفیت‌های خوبی در این شهرستان وجود دارد و مسئولان باید با قاطعیت، تلاش، دقت و درایت از این ظرفیت‌ها بهره برده و بستر اشتغال را فراهم کنند.

فرماندار آباده از مسئولان و مردم به خاطر همکاری و مشارکت در دور دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان تشکر کرد و گفت: پرونده انتخابات با تأیید شورای نگهبان بسته شد و اکنون موقع ایجاد یک وحدت و روحیه همکاری برای توسعه این منطقه و پیگیری مشکلات مردم است.

عسکری ادامه داد: با هرکسی که بخواهد به نتیجه انتخابات سالمی که برگزار شد، انگی وارد کرده و روند توسعه و پیشرفت این شهرستان را دچار اخلال کند با جدیت برخورد می‌کنیم.

وی در ادامه با اشاره به این که وجود ما در پست‌های مدیریتی به واسطه وجود مردم است، بیان داشت: مسئولان به عنوان خادمان مردم، موظفند ارباب رجوع را تکریم کنند چراکه روح شهدائی که جان‌شان را در راه این انقلاب دادند تا امروز ما در اوج عزت و سربلندی زندگی کنیم، نظاره‌گر اعمال ما بوده و هرگونه کم‌کاری، کوتاهی و سهل‌انگاری خیانت است.

فرماندار آباده در بخش دیگری از سخنان خود فعال‌تر شدن کارگروه‌ها، اجرای طرح مبارزه با هنجارشکنان جامعه و عملیاتی‌کردن شعار امسال مبنی بر تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی را متذکر شد و از مسئولان خواست تا با عزم و اراده‌ای راسخ کار را دنبال کنند.

در این جلسه بیژن مقیمی رئیس اداره محیط زیست آباده به مناسبت هفته محیط زیست به بیان برخی مطالب در این مورد پرداخت.

همچنین رؤسای ادارات صنعت معدن و تجارت، راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهداشت و درمان و همچنین رئیس شورای اسلامی این شهرستان و دادستان نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خود به ارائه پیشنهاداتی برای بهبود روند کار پرداختند.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول