اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

احدی حق تخطی از قیمت مصوب نان ندارد

خبرگزاری فارس: استاندار البرز گفت: هیچ کس حق تخطی و نادیده گرفتن قیمت‌های مصوب انواع نان در این استان را نداشته و با متخلفان برخورد قاطع قانونی صورت خواهد گرفت.

احدی حق تخطی از قیمت مصوب نان ندارد

عیسی فرهادی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: قانون هدفمندی‌ یارانه‌ها با جدیت و نظارت دولت در سراسر کشور و توجه ویژه استانداری‌ها در حال اجرا است.

وی تاکید کرد: این قانون به طور قطع موجب شکوفایی و پیشرفت کشور و تامین منافع مردم ایران به ویژه اقشار کم‌ درآمد خواهد شد و به همین دلیل دستگاه‌های اجرایی و نظارتی به صورت ویژه روند اجرای این قانون را پیگیری می‌کنند.

* قیمت نان در سراسر استان البرز یکسان است

استاندار البرز با اشاره به قیمت‌های جدید عرضه نان در کشور و به طبع آن در این استان اظهار داشت: کمیته‌ها و کارشناسان بسیاری طی روزهای اخیر این موضوع را بررسی کرده و بر اساس شرایط اقتصادی کشور و همچنین توان خرید مردم، قیمت‌های جدید را اعلام کرده‌اند.

فرهادی تاکید کرد: این قیمت‌ها به صورتی در استان البرز تعیین شده که هم قدرت خرید مردم با توجه به دریافت یارانه‌های نقدی کمتر نشده و هم منافع تولیدکنندگان گندم، آرد و بالاخره نانوایی‌ها در نظر گرفته شده باشد.

وی ادامه داد: با در نظر گرفتن این موارد از سوی کمیته ویژه آرد و نان استان البرز قیمت‌های جدید تعیین و از صبح امروز بیست و دوم خردادماه در سراسر استان البرز لازم‌الاجرا است.

استاندار البرز با تاکید بر اینکه قیمت انواع نان در سراسر استان البرز یکسان است، گفت: احدی حق تخطی از این قانون را نداشته و در صورت مشاهده گران‌فروشی و یا کم‌فروشی با متخلفان برخورد قاطع قانونی صورت خواهد گرفت.

فرهادی متذکر شد: برای نظارت بر عملکرد نانوایی‌ها دستگاه‌های مسئول تیم‌های ویژه تشکیل داده و به صورت جدی بر نحوه تولید و عرضه نان نظارت خواهند داشت.

این مسئول در پایان اظهار امیدواری کرد که مردم استان البرز در این مرحله نیز دولت را برای اجرای صحیح قانون هدفمندی یارانه‌ها یاری کنند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول