اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نان در اهواز گران شد

خبرگزاری فارس: به دنبال افزایش قیمت گندم در فصل خرید سال‌جاری و به دنبال افزایش قیمت نان در برخی استان‌های کشور، قیمت انواع نان در خوزستان هم افزایش یافت.

نان در اهواز گران شد

فرماندار اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرکز خوزستان گران شدن نان را تأیید کرد و گفت: میزان افزایش برای انواع نان از سوی تعزیرات و سازمان صنعت، معدن و تجارت به فرمانداری‌ها در شهرهای مختلف استان خوزستان ابلاغ شده است.

عبدالعزیز فدعمی افزود: بر این اساس، قیمت هر قرص نان لواش در اهواز 125 تومان، تافتون 140 تومان و سنگک بدون کنجد 500 تومان تعیین شده است.

وی ادامه داد: همچنین قیمت هر قرص نان بربری در اهواز 300 تومان، نان لواش نیمه اتوماتیک 90 تومان و انواع نان حجیم هر قرص 300 تومان است.

فرماندار اهواز خاطر نشان کرد: همزمان با افزایش قیمت نان بر ارتقاء کیفیت نان هم تأکید داریم و از مردم درخواست می‌شود در صورت هرگونه تخلف موارد را به سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات اطلاع دهند.

به گزارش خبرنگار فارس، بعد از افزایش 29 درصدی قیمت هر کیلوگرم گندم فرایند تعیین قیمت جدید نان در استان‌های کشور آغاز شده و تاکنون در چند استان قیمت نان افزایش یافته است. این در حالی است که دولت بر عدم افزایش قیمت‌ها پیش از اجرای فاز دوم هدفمندی‌ یارانه‌ها تأکید داشته با این وجود، قیمت نان در برخی استان‌ها با تصمیم کارگروه‌های استانی افزایش یافته است.

هنوز مشخص نیست آیا افزایش قیمت خرید تضمینی گندم براساس تصمیم ستاد هدفمندی‌ یارانه‌ها بوده یا این‌که این تصمیم در وزارت جهاد کشاورزی اتخاذ شده است. همچنین احتمال افزایش قیمت نان همزمان با اجرای فاز دوم قانون هدفمندی‌ یارانه‌ها و نیز تغییر در یارانه نقدی نان سؤالات دیگری است که هنوز بی پاسخ است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول