اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم فوتبال سپاهان:

تصمیم خود را برای ادامه کار با سپاهان نگرفته‌ام

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: پس از بازی بعدی خود در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا تصمیم خود را برای ماندن یا رفتن از تیم سپاهان می‌گیرم.

تصمیم خود را برای ادامه کار با سپاهان نگرفته‌ام

محسن بنگر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا هر تیمی که در برابر ما بازی کند حتی اگر رئال‌مادرید، بارسلونا یا استقلال نیز باشد برای ما فرقی نمی‌کند ما تنها قصد داریم در خانه خودمان بازی کنیم.

وی ادامه داد: پس از بازی بعدی خود در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا تصمیم خود را برای ماندن یا رفتن از تیم سپاهان می‌گیرم و در حال حاضر تمرکز خود را برای آن بازی می‌گذارم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان در ادامه به بازی تیمش در برابر نماینده عربستان اشاره کرد و بیان داشت: بازی خوبی را در برابر تیم فوتبال الاهلی عربستان برگزار کردیم، اما موقعیت‌های بسیاری را از دست دادیم که این موضوع کار ما را در ادامه بازی دشوار کرد.

وی تصریح کرد: تیمی که گل نزند موجب می‌شود که از لحاظ روحی فشار بیشتری روی مدافعان آن صورت بگیرد و گلی که دریافت کردیم نیز به همین دلیل بود.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول