اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال سپاهان:

سپاهان و استقلال شانس مساوی برای برد دارند

خبرگزاری فارس: مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال سپاهان گفت: شانس هر دو تیم سپاهان و استقلال برای برد مساوی است و هر تیمی که از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کند، به جمع هشت تیم برتر آسیایی راه پیدا می‌کند.

سپاهان و استقلال شانس مساوی برای برد دارند

سیدجلال حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: بازیکنان دو تیم استقلال و سپاهان به خوبی هم‌دیگر را می‌شناسند و از این‌رو رقابت بین دو تیم حساسیت بیشتری پیدا می‌کند و به همین نسبت دشوار هم می‌شود.

وی با بیان اینکه کری خواندن بی‌دلیل حساسیت این بازی را زیاد می‌کند، افزود: به اعتقاد من کری خواندن حاشیه و تنش را زیاد می‌کند و بهتر است دو تیم در فضایی آرام مقابل هم قرار بگیرند تا هواداران شاهد یک بازی زیبا باشند.

مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال سپاهان با اشاره به امتیاز تیمش بیان داشت: استقلال تیم کوچکی نیست که در مقابل هواداران ما تحت تأثیر قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه جدال دو تیم ایرانی در این مرحله دشواری‌های خاص خود را دارد، تصریح کرد: استقلال پیروز شدن در بازی‌های حذفی را به خوبی بلد است و در تمام بازی‌های امسال که به صورت حذفی برگزار شد خوب نتیجه گرفته است.

حسینی با بیان اینکه بازیکنان تیم استقلال تمرکز بالایی دارند، اظهار کرد: این موضوع کار تیم ما را سخت می‌کند و باید به خوبی مواظب فرصت‌طلبی بازیکنان تیم حریف باشیم.

به گزارش فارس، در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا تیم سپاهان در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم استقلال تهران است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول