اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای سوادکوه خبر داد

کشته‌ شدن 11 نفر در محور سوادکوه

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهرستان سوادکوه از کشته ‌شدن 11 نفر در طول سه ماه اول سال جاری در محور سوادکوه خبر داد.

کشته‌ شدن 11 نفر در محور سوادکوه

به گزارش خبرگزاری فارس در سوادکوه، نرگس کمالی عصر امروز در جمع خبرنگاران بااشاره به اینکه راه دسترسی به عنوان یکی از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه و رفاه محسوب می‌شود، بیان داشت: شهرستان سوادکوه با توجه به شرایط خاص جغرافیایی و طبیعی به راه دسترسی مطمئن برای توسعه نیازمند است.

وی، راه را از بسترهای ساختاری توسعه برشمرد و تصریح کرد: توسعه در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، افزایش خدمات‌رسانی به مردم و اجرای طرح‌های بزرگ به راه مطمئن و سهل الوصول نیاز دارد.

عضو شورای شهرستان سوادکوه به جاده مواصلاتی شهرستان سوادکوه و مشکلات آن اشاره کرد و گفت: بیش از 100 کیلومتر از مسیر تهران – شمال در محور سوادکوه قرار دارد و تاخیر در 4 بانده شدن محور سوادکوه مانعی برای دستیابی به اهداف توسعه شهرستان است.

* تسریع در 4 بانده شدن محور سوادکوه

 

عضو شورای شهرستان سوادکوه به کشته شدن 11 نفر در طول 3 ماه اول سال جاری در محور سوادکوه اشاره و خاطرنشان کرد: ده‌ها نفر نیز در تصادفات مختلف محور سوادکوه زخمی شده‌اند و خسارات مالی نیز هر چند وقت یک بار در این محور روی می‌دهد.

کمالی خواستار تسریع در 4 بانده شدن محور سوادکوه شد و بیان داشت: برطرف کردن مشکلات اجرایی شدن طرح ملی 4 بانده شدن محور سوادکوه مورد انتظار مردم شهرستان سوادکوه از مسئولان ذی‌ربط است.

عضو شورای شهر زیراب به تلاش شهرداری و شورای اسلامی برای کاهش آسیب‌های ناشی از تصادفات اشاره کرد و گفت: رایزنی‌های مختلفی با مسئولان ترافیک و انتظامی شهرستان و استان برای حل مشکلات ترافیکی انجام شده است.

وی، بار ترافیکی شهرستان در ایام تعطیل سال را سنگین توصیف کرد و گفت: تحمل بار ترافیکی محور سوادکوه به همکاری و افزایش اعتبارات استانی و ملی نیازمند است.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول