اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وساطت ریش سفیدان

نزاع خانوادگی در رامهرمز پس از 7 سال پایان یافت

خبرگزاری فارس: پرونده قتل و نزاع خانوادگی با صلح و سازش طرفین در شهرستان رامهرمز سرانجام پس از هفت سال مختومه شد.

نزاع خانوادگی در رامهرمز پس از 7 سال پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل امور شوراهای حل اختلاف استان خوزستان، این درگیری و نزاع که در سال‌های گذشته به قتل خواهر و برادر و مجروح شدن دو نفر از خانواده و خسارت جانی و مالی منجر شده بود، پس از هفت سال اختلاف مصالحه شد.

در جلسه‌ای که به دستور شهریار مقیمی مفرد رئیس دادگستری شهرستان رامهرمز و با حضور رئیس شعبه 29 ویژه قتل و قصاص مجتمع 4 شورای حل اختلاف اهواز و افراد خیر، معتمدین شورا، بزرگان و ریش سفیدان برگزار شد، پس از استماع اظهارات طرفین، نزاع به صلح و سازش منجر شد.

در این جلسه حجت السلام عماره رئیس شعبه 29 ویژه قتل شهرستان رامهرمز ضمن تشکر از رئیس دادگستری این شهرستان برای برگزاری این جلسه و حل و فصل منازعه خانوادگی، از طرفین درخواست کرد با احترام و زندگی مسالمت آمیز به این نزاع خاتمه دهند.

وی از زحمات اعضا شورای حل اختلاف، بزرگان و ریش سفیدان تشکر کرد و افزود: با پایان این منازعه و با توافق طرفین درگیری دو نفر از زندانیانی که محکوم به قصاص شده‌اند آزاد می‌شوند.

در پایان این جلسه یکی از اعضا اولیا دم در خصوص این درگیری گفت: هفت سال است که بین افراد خانواده ما اختلاف صورت گرفته بود و چندین جلسه به اتفاق بزرگان و ریش سفیدان برگزار شد ولی نتیجه ای حاصل نشد، اما خوشبختانه با مداخله شورای حل اختلاف پس از هفت سال این درگیری و اختلاف خانوادگی به صلح و سازش مختومه شد.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول