اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گرمسار:

تبلیغات کاذب عامل گرانی‏هاست/ مسئولان جلوی افزایش قیمت‏ها را بگیرند

خبرگزاری فارس: امام جمعه گرمسار، تبلیغات کاذب برای اجناس به ویژه کالاهای خارجی را از عوامل این گرانی‏ها دانست و جلوگیری از روند صعودی قیمت‏ها را از سوی مسئولان، خواست مردم عنوان کرد

تبلیغات کاذب عامل گرانی‏هاست/ مسئولان جلوی افزایش قیمت‏ها را بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، حجت‏الاسلام سیدعلی مهدی‏نژاد صبح امروز در نشست اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان گرمسار که در سالن اجتماعات فرهنگسرای "خورشید تابان" این شهر برگزار شد، در خصوص گرانی‏های اخیر در جامعه مواردی را به مسئولان متذکر شد.

وی تبلیغات کاذب برای اجناس به ویژه کالاهای خارجی را از عوامل این گرانی‏ها دانست و جلوگیری از روند صعودی قیمت‏ها را از سوی مسئولان، خواست مردم عنوان کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان گرمسار هم‌چنین ضمن تأکید در مورد استفاده بهینه از اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، مدیریت واحد را در خصوص برنامه‏ریزی در این حوزه لازم شمرد.

مهدی‏نژاد، توجه به کیفیت و تخصص کلاس‏ها در استفاده بهتر از زمان بیکاری و ایجاد اشتغال در آینده را در گرمسار خواستار شد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی گرمسار نیز در این جلسه با قرائت بخشی از دستورالعمل تبلیغات محیطی کالاها، اشاراتی به محتوای تبلیغات و خدمات داخلی کرد و ممنوعیت‏های آن را برای حضار برشمرد.

در این جلسه در خصوص ابلاغ بخشی از دستورالعمل تبلیغات کالا و خدمات و نیز بررسی وضعیت اوقات فراغت تابستان مباحث متعددی مطرح شد.

انتهای پیام/ع30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول