اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ری:

مدیران برای پیشرفت نظام فرهنگی‌‌ تلاش کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ری گفت: مدیران شهرستان تلاش خود را برای پیشرفت نظام فرهنگی و اجتماعی بکار گیرند.

مدیران برای پیشرفت نظام فرهنگی‌‌ تلاش کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان ری، امیرحسین باقرنژاد در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ری اظهار داشت: مجموعه مدیران باید برای رسیدن به یک هدف مشترک کار کنند و آن پیشرفت نظام فرهنگی و اجتماعی و در سطح کلان پیشرفت و تعالی نظام جمهوری اسلامی ایران است.
فرماندار شهرستان ری افزود: امیدوارم حداقل بتوانم دین خود را به شهرری ادا کنم و این امر تنها با همکاری و مساعدت مسئولان، مدیران و مردم تحقق می‌یابد.
وی در ادامه ضمن تاکید بر تکلیف دولت و دستگاه‌های دولتی در راستای دستور مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جهاداقتصادی تصریح کرد: تا پایان سال زمان اندکی باقی مانده که باید تمام تلاش خود را برای موفقیت در این مسیر انجام دهیم.
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان ری همچنین توجه به برنامه‌های عمرانی و زیربنایی را از اولویت‌های فرمانداری ذکر کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا از مباحث زیربنایی مربوط به حوزه آموزش و پرورش و فرهنگ سازی در شهرستان فاصله نگیریم.
باقرنژاد در ارتباط با موضوعات مربوط به عوارض مراکز آموزشی نیز خاطرنشان کرد: ابلاغیه‌ای از طریق فرمانداری تنظیم و ارسال شده که هیچ ارگانی حق قطع کردن آب و برق و گاز هیچ واحد آموزشی را ندارد.
فرماندار شهرستان ری در ارتباط با اجرای نظام 3، 3، 6 در مدارس و مشکلات پیش رو با اشاره به مشکلات ساخت و ساز و فرصت اندکی که باقی است پیشنهاد کرد بخشی از مجموعه‌های دولتی به صورت اجاره‌ای فعال شود تا با برنامه‌ریزی بتوانیم نسبت به رفع مشکلات اقدام کرد.
وی در ادامه بیان کرد: اگر پیشنهاد مناسبی مبنی بر تسریع در اجرایی شدن طرح‌های هوشمندسازی مدارس و نظام 3، 3، 6 باشد، فرمانداری ضمن حمایت از آن با صدور مصوبه و مجوز نسبت به آن اقدام می‌کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی، امام جمعه شهرری نیز در ادامه این نشست ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زین العابدین (ع) در سخنانی به بیان ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری امام سجاد (ع) و حوادث پس از واقعه عاشورا پرداخت.
دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان ری نیز در ادامه با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این شورا و مصوبات قبلی و با اشاره به رونمایی از ثبت ملی آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در این سند اهداف خوبی دیده شده و نکته مهم در این سند بحث نظام آموزشی 3، 3، 6 است که برای اجرا شدن آن در شهرستان نیازمند راهنمایی و همکاری همه مدیران و کارشناسان هستیم.
داود عمو حیدری تاکید کرد: تلاش معاونت اجتماعی شهرداری منطقه 20 به منظور پیگیری واریز پنج درصد عوارض شهرداری به حساب شهرستان‌های استان تهران، گامی مثبت در راستای ارائه بهتر خدمات آموزشی به دانش آموزان است.
این گزارش حاکی است، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ری با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری، امیر حسین باقرنژاد فرماندار شهرستان ری، داوود عموحیدری رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری و اعضای این شورا برگزار شد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول