اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه:

عملکرد کرمانشاه در اجرای تفاهم‌نامه خوب ارزیابی شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: انعقاد تفاهم‌نامه بین اوقاف و امور خیریه نقطه عطفی برای احیاء موقوفات است.

عملکرد کرمانشاه در اجرای تفاهم‌نامه خوب ارزیابی شد

حجت‌الاسلام اسماعیل حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: انعقاد تفاهم‌نامه بین دو سازمان اوقاف و امور خیریه و منابع طبیعی یکی از نقاط عطف تصمیم‌گیری‌های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برای احیای موقوفات محسوب می‌شود.

حسینی تصریح کرد‌: اجرای این تفاهم‌نامه از جمله کارهای شاخص سازمان اوقاف و امور خیریه در عرصه احیا وقف است که زمینه خوبی ‌برا‌‌ی تعامل و نزدیکی بین سازمان اوقاف و امور خیریه و منابع طبیعی ایجاد کرد.                                  

وی عملکرد کرمانشاه در اجرای تفاهم‌نامه اوقاف و امور خیریه را خوب ارزیابی کرد.

وی افزود‌: با اجرای این تفاهم‌نامه مشکلات و اختلاف‌‌‌ بین دو سازمان برطرف می‌شود چراکه در گذشته دیواری از بی‌اعتمادی بین این دو نهاد وجود داشت و هر سازمانی فقط منافع خود را می‌دید که خوشبختانه با اجرا امضا‌ی این تفاهم‌نامه مشکلات برطرف و یک اعتماد، تراحم و همگرایی بین این دو نهاد ایجاد شده است‌.      

وی با بیان اینکه این تفاهم‌نامه منجر به انعقاد قراردادهای خوبی در سطح استان‌ها و شهرستان شده است‌، گفت‌: دراین تفاهم‌نامه اراضی وقفی تعیین و احیا می‌شوند و اراضی در اختیار منابع طبیعی نیز حفظ خواهد شد و منافع و سود این تفاهم‌نامه به هر دو نهاد برمی‌گردد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تاکید کرد: کاهلی و سستی در پیگیری مصوبات این تفاهم‌نامه است لذا باید تیم‌هایی ویژه در راستای عملیاتی کردن مصوبات تفاهم‌نامه تشکیل شود.

وی در پایان بر نظارت مدیران و مسئولان در اجرایی کردن بندهای مصوبات تفاهم‌نامه تاکید کرد‌.  

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول