اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسکتبالیست ملی‌پوش اصفهانی:

مصدومیت چند بازیکن تأثیر منفی بر کیفیت تیم دارد

خبرگزاری فارس: بسکتبالیست ملی‌پوش اصفهانی گفت: مصدومیت چند بازیکن کلیدی بر روی کیفیت کار تیم ملی اثر می‌گذارد اما همه از تیم ملی انتظار دارند.

مصدومیت چند بازیکن تأثیر منفی بر کیفیت تیم دارد

جواد داوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: تمرین‌های مناسبی را زیر نظر کادر فنی تیم ملی کشورمان پشت سر گذاشته‌ایم.

وی با ابراز رضایت از وضعیت آمادگی جسمانی خود در آستانه آغاز این مسابقات تاکید کرد: تیم ایران آماده حضور در رقابت‌های غرب آسیا است و با وجود چند بازیکن مصدوم از شرایط خوبی بهره‌مند هستیم.

بسکتبالیست ملی‌پوش اصفهانی ادامه داد: چند بازیکن اصلی تیم به دلیل محرومیت نمی‌توانند تیم را همراهی کنند اما با توجه به انتظاراتی که از تیم ما وجود دارد، با تمام قدرت برای تکرار قهرمانی خود در غرب آسیا به میدان می‌رویم.

وی ادامه داد: پس از اینکه تیم ماهان نتوانست به فینال راه پیدا کند، تا حدودی از لحاظ روحی دچار مشکل شدم، اما شرایط مناسبی حاصل و از نظر بدنی آماده هستم.

به گزارش فارس، در لیست 12 نفره‌ای که از سوی سرمربی تیم ملی اعلام شده است، نام سه بازیکن اصفهانی دیده‌ می‌شود که می‌توانند برای تیم ملی در این رقابت‌ها به میدان بروند.

آرن داودی، جواد داوری و جابر روزبهانی سه بازیکنی هستند که تیم ملی ایران را در غیاب سایر بازیکنان اصفهانی جامانده از ترکیب تیم ملی همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول