اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله طبرسی:

اغتشاش در سوریه برای حفظ رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه مرکز استان مازندران با اشاره به جنایت‌های مستکبران در سوریه گفت: جنگ و اغتشاش در سوریه برای حفظ رژیم صهیونیستی است.

اغتشاش در سوریه برای حفظ رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی امروز در خطبه نماز جمعه این هفته در مرکز استان مازندران با بیان اینکه 50 تن از یاران امام زمان(عج) زنان هستند، اظهار داشت: بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقش تاثیرگذاری داشتند و در بیشتر صحنه‌های انقلاب اسلامی ایران حضور پررنگ داشتند.

وی در ادامه به حضور چشمگیر مردم در مراسم رحلت امام(ره) اشاره کرد و تصریح کرد: راز محبوبیت امام خمینی در مردم بنده خدابودن ایشان بود.

* هدایت انقلاب اسلامی نسبت به قبل بسیار دشوارتر است

 

 

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: امام برنامه زندگی‌اش را بر اساس موازین اسلام تعیین کرد و با این اصول و عقیده، اسلام را در جهان گسترش داد.

وی یادآور شد: امام(ره) ضمن داشتن علم اسلامی به نیروی الهی اتکاء بود و این عشق الهی امام هست که مردم با گذشت سال‌های سال از رحلت این مرد بزرگ با شور و اشتیاق در مراسم سالگردش از اقصی نقاط جهان حضور پیدا می‌کنند.

طبرسی در ادامه با اشاره به هدایت انقلاب اسلامی پس از رحلت امام(ره) بیان داشت: در حال حاضر هدایت انقلاب اسلامی نسبت به سال‌های قبل بسیار دشوارتر است.

وی با اشاره به تحریم‌ها و تهدیدهایی که کشور ما با آن مواجه هست، تاکید کرد: تنها رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری در این دوره می‌تواند ایران اسلامی را از گزند مستکبران حفظ کند.

* دشمن از ایران اسلامی بیشتر از ایران هسته‌ای می‌ترسد

 

 

امام جمعه مرکز مازندران در ادامه هدف دشمن از تحریم و تهدید را حفظ اسرائیل عنوان کرد و بیان داشت: دشمن از ایران اسلامی بیشتر از ایران هسته‌ای می‌ترسد به خاطر اینکه ایران اسلامی با بیداری اسلامی که در جهان ایجاد کرد همه نقشه‌های شوم دشمنان را بر باد داد.

وی یادآور شد: ایران اسلامی با بیداری اسلامی که ایجاد کرد هویت اسرائیل را به خوبی آشکار کرد و بیشتر کشورها به دشمن واقعی اسرائیل تبدیل شدند.

امام جمعه ساری در ادامه با اعتراض نسبت به حکم صادر شده دادگاه مصر درباره حسنی مبارک تاکید کرد: اعدام کمترین کیفر برای حسنی مبارک است.

* صدور حکم حبس ابد برای حسنی مبارک بزرگ‌ترین خیانت است.

 

وی با اشاره به جنایت‌های انجام شده توسط این نیروی استکبار در مصر بیان داشت: صدور حکم حبس ابد برای حسنی مبارک بزرگ‌ترین خیانت به مردم مصر است.

طبرسی ادامه داد: شورای نظامی مصر می‌خواهد تا آخر مبارک و عمال وابسته به وی بر مصر حاکم باشند و مطرح کردن احمد شفیق نیز در راستای حفظ حاکمیت مبارک است ولی مردم مصر نسبت به اقدامات آنها آشنایی دارند.

وی در ادامه با اشاره به جنایت‌های مستکبران در سوریه بیان داشت: جنگ و اغتشاش در سوریه برای حفظ اسرائیل است و استکبار با ناامن کردن سوریه می‌خواهد به نوعی با انقلاب مصر مبارزه کند.

* اعتکاف اخیر نشان داد اسلام در بین جوانان ریشه دوانده است

 

 

امام جمعه ساری در ادامه با اشاره به استقبال مناسب مردم از برگزاری مراسم اعتکاف یادآور شد: حضور جوانان سال به سال در این مراسم معنوی گسترده‌تر می‌شود که نشان می‌دهد اسلام در بین جوانان به خوبی ریشه دوانده است.

وی تاکید کرد: مشابه برگزاری مراسم اعتکاف در دانشگاه و استقبال مناسب دانشجویان از این مراسم در هیچ جای دنیا قابل مشاهده نیست.

طبرسی در پایان با اشاره به رحلت آیت الله مشکینی خاطرنشان کرد: این عالم بزرگ از ابتدا در کنار امام(ره) حضور داشتت و با تحمل شکنجه‌های زیاد تا آخر در کنار اهداف انقلاب اسلامی ایران ایستادگی کرد.

انتهای پیام/خ10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول