اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و ترابری هراز خبر داد

خروج آخرین گروه مسافران تعطیلات اخیر از مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری هراز با اعلام اینکه ترافیک این محور مواصلاتی کشور روان است، گفت: آخرین گروه از مسافران استان‌های شمالی کشور در تعطیلات گذشته هم‌اکنون در حال ترک مازندران هستند.

خروج آخرین گروه مسافران تعطیلات اخیر از مازندران

علی نوری‌پور دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: هم‌اکنون ترافیک محور مواصلاتی هراز روان است.

وی با اعلام اینکه هوایی مطبوع و بهاری را در محور هراز و بخش لاریجان آمل شاهد هستیم، اظهار داشت: آخرین گروه از مسافران و هموطنانی که در تعطیلات گذشته به استان‌های شمالی کشور آمدند هم‌اکنون در حال ترک و خروج از مازندران هستند.

وی با اعلام اینکه از چهارشنبه گذشته ترافیک محور هراز به دلیل وجود تعطیلات پنج‌روزه افزایش یافته و در برخی ساعات نیز شاهد ترافیک بسیار سنگینی در این محور بودیم، گفت: آمار تصادفات و حوادث رانندگی در این مدت کاهش زیادی داشته و بیشتر رانندگان نیز با سرعت مطمئنه و رعایت اصول راهنمایی و رانندگی در این محور تردد داشتند.

رئیس اداره راه و ترابری محور مواصلاتی هراز در توصیه به رانندگانی که قصد تردد از این محور را دارند، یادآور شد: رانندگان همیشه رعایت نکات ایمنی، توجه به تابلوهای هشداردهنده در محور و رعایت حق‌تقدم را در دستور کار خود داشته باشند و به تذکرات ماموران انتظامی و راهداران برای کاهش تصادفات و حوادث احتمالی گوش بسپارند.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول