اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار عسلویه:

150 میلیارد ریال برای احداث بولوار دولت در عسلویه هزینه می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار عسلویه گفت: 150 میلیارد ریال برای احداث بولوار دولت در عسلویه هزینه می‌شود.

150 میلیارد ریال برای احداث بولوار دولت در عسلویه هزینه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه هوشنگ صمصامی در نشست شورای اسلامی و شهردار عسلویه با مدیر عامل پارس جنوبی اظهار داشت: توسعه شهر و زیباسازی بندر عسلویه از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در سال جاری انجام می‌شود.

وی افزود: تکمیل طرح‌های نیمه تمام و افزایش کیفیت پروژه‌ها و رضایتمندی مردم از مهم‌ترین و اساسی‌ترین اولویت‌های شهرداری عسلویه در سال جاری است.

شهردار عسلویه در این نشست به بیان مشکلات شهر و چگونگی رفع این معضلات پرداخت و خاطر نشان کرد: امیدوار هستیم با حضور مهندس نصوری که سال‌ها در این منطقه حضور داشته و منشأ اثر فراوان بوده‌اند و آشنایی کامل با شهرها و روستاهای بخش عسلویه دارند، نارسایی‌های موجود برطرف شود.

صمصامی تصریح کرد: احداث بلوار 30 متری دولت حدفاصل میدان لنج و بلوار امام خمینی (ره) از طرح‌های مهمی است که تاکنون عملیاتی نشده و بدون تردید با اجرای این طرح، بخش عمده‌ای از ترافیک شهر مرتفع می‌شود.

وی با بیان اینکه هزینه اجرای این طرح 150 میلیارد ریال است گفت: به دلیل هزینه بالای حدود 150 میلیارد ریالی این طرح، تاکنون اقدامی در این راستا صورت نگرفته و احداث آن می‌تواند پر رفت و آمدترین بلوار و در نتیجه کل شهر عسلویه را به نحوی زیبا و با نشاط‌تر کند.

شهردار عسلویه یادآور شد: احداث بوستان خانوادگی در عسلویه نیز از دیگر طرح‌هایی است که انتظار داریم به زودی اجرایی شود تا شاهد نشاط و پویایی در بین خانواده‌های این شهر باشیم.

صمصامی با اشاره به انجام 2 بار کلنگ‌زنی پارک دوستی حد فاصل عسلویه و نخل‌تقی و عدم اجرای طرح گفت: این پارک که بین دو بندر عسلویه و نخل‌تقی واقع شده، 2 بار با حضور مسئولان عالی‌رتبه کلنگ‌زنی شده که تاکنون عملیاتی نشده و امیدوار هستیم به زودی شاهد اجرای طرح باشیم.

در این نشست، اعضای شورای اسلامی عسلویه نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و خواستار رفع مشکلات موجود شدند.

مشکل بیکاری جوانان شهر عسلویه و عدم پذیرش این جوانان در صنایع و شرکت‌های موجود علیرغم گذشت چند سال از شروع عملیات عمرانی این صنایع و با وجود دستورالعمل پذیرش 50 درصد نیروهای بومی از مهم‌ترین خواسته‌های اعضای شورای عسلویه بود.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول