اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار ویژه عسلویه:

108 کلاس درس در عسلویه احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: بخشدار ویژه عسلویه گفت: 108 کلاس درس در عسلویه احداث می‌شود.

108 کلاس درس در عسلویه احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه عبدالله نادری شامگاه پنج‌شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش عسلویه به روز سوم خرداد ماه اشاره کرد و اظهار داشت: فتح خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس و روز مقاومت، ایثار و پیروزی در واقع تمام معادلات نظامی دنیا را به هم زد و این پیروزی مرهون عنایت و لطف خداوند است.

وی افزود: معلمان و مربیان ما وظیفه دارند روحیه ایثار و مقاومت دلاورمردان در فتح خرمشهر را به نسل جدید به ویژه دانش‌آموزان منتقل کنند.

بخشدار ویژه عسلویه خاطر نشان کرد: افزایش فضاهای آموزشی و تکمیل و تجهیز مدارس از مهم‌ترین برنامه‌های مسئولان است و در این مسیر از تمام پتانسیل موجود استفاده می‌‌کنیم.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد فضاهای آموزشی جدید در عسلویه بیان کرد: عسلویه با کمبود 13 مدرسه مواجه است و بیش از 108 کلاس درس در عسلویه نیاز داریم که با تلاش مسئولان و حمایت خیران به زودی این تعداد کلاس درس در عسلویه احداث می‌شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش عسلویه به اوقات فراغت و طرح هجرت 3 اشاره کرد و افزود: ما باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که برآیند آن ساخت انسان‌های با ایمان، با تقوا، باخدا و مفید برای جامعه باشد، اگر ما در مسیر علم حرکت می‌کنیم؛ هدف شناخت بهتر خود، خداوند و دنیای پیرامون است.

نادری گفت: برای پیشرفت در زمینه‌های آموزشی و فرهنگی باید ابزار و امکانات گذشته را کنار بگذاریم و به سمت تجهیز اماکن آموزشی اهتمام ورزیم.

وی اضافه کرد: در دنیای رو به رشد امروز با طرح برنامه‌های ارزشمند همچون طرح هجرت 3 می‌توان پایه و اساس برنامه‌های آموزشی و فرهنگی را تقویت کرد، چون اثرات و برکات طرح هجرت 3 هم مادی است زیرا با کمترین هزینه و اعتبار صورت می‌گیرد و هم معنوی زیرا روحیه کار، تلاش، سازندگی و رسیدگی به محرومین در دانش‌آموزان رشد می‌کند.

نادری اذعان داشت: اجرای طرح هجرت باعث خودسازی می‌شود و انجام این طرح می‌تواند گامی در راستای مطالبات مقام معظم رهبری در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باشد. 

وی یادآور شد: برنامه‌های اوقات فراغت نیازمند برنامه‌ریزی بیشتری است که همه باید کمک کنیم تا کیفیت برنامه‌ها بیشتر شود.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول