اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

عشق به ولایت در مردم لرستان زبانزد است

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: عشق به ولایت در مردم لرستان و در طول دوران عمر با برکت انقلاب اسلامی و در تمام صحنه‌های حساس زبانزد بوده است.

عشق به ولایت در مردم لرستان زبانزد است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حبیب‌الله دهمرده عصر امروز در دومین یادواره شهدای روستایی صاحب‌الزمان خرم‌آباد که با حضور محسن رضایی و سردار نقدی برگزار شد، گفت: ایران اسلامی و به طبع استان لرستان دارای مردمانی با اخلاص، ولایی، ایثارگر و حافظ ارزش‌های انقلاب است.

وی افزود: مردمان دیار لرستان عاشق ولایت‌فقیه و شهدا هستند که در تمام صحنه‌ها این عشق به ولایت و شهدا را به نمایش گذاشته‌اند.

دهمرده استقبال بی‌نظیر مردم لرستان از کاروان 96 شهید دوران مقدس در چند روز گذشته را نشانه عشق به شهدای این استان دانست و گفت: به برکت خون شهدا امروز ایران اسلامی قله‌های پیشرفت و توسعه را یکی پس از دیگری فتح می‌کند.

استاندار لرستان در ادامه گفت: امروز به برکت خون شهدا ما توانسته‌ایم زبان گویایی بشریت آزاده در جهان باشیم.

وی تصریح کرد: حضور مردم در صحنه‌های مختلف و دفاع از ارزش‌های انقلاب مسئولیت خادمان و نوکران شما را چندین برابر می‌کند.

استاندار لرستان گفت: به برکت خون شهدا امروز کارهای بزرگی در زمینه زیرساخت‌ها در لرستان در حال انجام است.

دهمرده با اشاره به جایگاه جمهوری اسلامی ایران در معادلات جهانی گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز به الگویی موفق در جهان تبدیل شده است.

وی هم‌چنین با اشاره به تهدیدها و ترفندهای دشمنان علیه نظام، افزود: جمهوری اسلامی ایران در سایه رهبری مقام عظمای ولایت همواره توانسته است، تهدیدها و چالش‌ها را به فرصت تبدیل کند.

دهمرده تصریح کرد: استان لرستان بیش از 6 هزار و 200 شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های بزرگی در سطح لرستان در دست اقدام و احداث است، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به وی‍ژه در دولت نهم و دهم علاوه بر تامین زیرساخت‌ها، خدمات گسترده‌ای در بخش‌های مختلف انجام داده است.

لازم به ذکر است، دومین یادواره شهدای مدهنی در روستایی صاحب‌الزمان(عج) خرم‌آباد امروز با حضور محسن رضایی و سردار نقدی برگزار شد.

انتهای پیام/ع10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول