اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیراز

کارهای ما باید در راه و مسیر امامت و ولایت باشد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان فارس با تاکید بر اینکه تمام کارهای ما باید در راه و مسیر امامت و ولایت باشد همگان را به پیروی از ولی امر مسلمین توصیه کرد.

کارهای ما باید در راه و مسیر امامت و ولایت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی بعد از ظهر امروز در بازدید از آیین اعتکاف در مسجد شهدای این شهر که با همراهی فرماندار شیراز و مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس صورت گرفت در جمع معتکفان با تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری این مراسم عبادی اظهار داشت: برادران و خواهران فرصتی پیش آمده که امکان دارد هرگز دیگر پیش نیاید، قدر آن را بدانید و بیشتر به خدا نزدیک شوید.

وی تصریح کرد: شما توفیق یافته‌اید در خانه‌ای از خانه‌های خدا که 70 سال در آن ذکر خدا گفته شده است با خدای خود راز و نیاز کنید پس نگذارید مسائل و مشکلاتی که در زندگی دارید این فرصت را از شما بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با تاکید بر اینکه تمام کارهای ما باید در راه و مسیر امامت و ولایت باشد همگان را به پیروی از ولی امر مسلمین توصیه کرد.

در ادامه حجت‌الاسلام ولی‌الله محمودی نژاد مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس در حاشیه این بازدید ضمن تقدیر از تمام دست‌اندرکاران عرصه فرهنگ فارس گفت: اعتکاف امسال بی‌نظیر بوده و در این میان حضور جوانان بسیار چشمگیر است.

وی جوانان را حامی اصلی انقلاب دانست و افزود: کشور ما کشور جوانی است، پس باید در جذب نیروهای جوان کوشا باشیم و اعتکاف یکی از راه‌های درست جذب آنان است و دشمنان نیز از همین مسئله می‌ترسند.

جواد زرین کلاه فرماندار شیراز نیز در حاشیه این بازدید گفت: مراسم اعتکاف بدون بودجه دولتی و توسط مردم خداجوی شیراز برگزار شده است. 

وی در مورد شرکت کنندگان در مراسم اعتکاف شهرستان شیراز نیز تصریح کرد: امسال تعداد شرکت کنندگان بیش از 15 درصد افزایش داشته و تعداد مساجد نیز از 14 مسجد به 23 مسجد افزایش یافته است.

زرین کلاه در پایان از نکات مهم اعتکاف امسال را حضور پر شوق و نشاط و بیش از حد انتظار جوانان و نوجوانان عنوان کرد.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول