اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول هماهنگی جامعه جوانان متحد اسلامی مشهد:

هدف جامعه جوانان متحد مطالبه از سیاست‌مداران است

خبرگزاری فارس: مسئول هماهنگی جامعه جوانان متحد اسلامی مشهد گفت: هدف اصلی ما نوعی پاسخ ‌دادن به درد دین و مطالبه از سیاست‌مداران جامعه در این عرصه و رساندن صداهای بی‌صدا به آنان است.

هدف جامعه جوانان متحد مطالبه از سیاست‌مداران است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جمشید خاتمی صبح امروز در دیدار فعالان جامعه جوانان متحد اسلامی با آیت‌الله اشرفی‌شاهرودی در مشهد اظهار کرد: این تشکل از سال گذشته با عنوان جامعه جوانان متحد اسلامی در استان خراسان‌رضوی آغاز به فعالیت کرده است.

وی افزود: تاریخچه این تشکل به سه سال پیش در تهران برمی‌گردد که فعالان آن با سابقه اسلامی و دغدغه‌های سیاسی و اجتماعی کار خود را در چارچوب‌های مشخص ادامه می‌دهند.

وی افزود: تشکل ما تشکل سیاسی است که از کمیسیون ماده 10 احزاب مجوز دارد و در چارچوب‌های خاص آن و مسیری مشخص حرکت می‌کند و اهداف اصلی ما در واقع نوعی پاسخ ‌دادن به درد دین و مطالبه‌ با سیاست‌مداران در این عرصه است و در این مسیر از محضر بزرگان و علما استفاده کنیم و به نوعی دست همراهیشان را در این تشکل را دارا باشیم.

خاتمی ادامه داد: در این امر اگر قرار باشد فعالیت‌های سیاسی را در سطح استان آغاز کنیم در راستای آموزه‌های دینی پیش خواهیم رفت که هدف اصلی رسیدن به محضر علما است.

وی افزود: افراد تشکیل‌ دهنده این تشکل دانش‌آموخته‌های دانشگاه‌ها و اساتید و کسانی هستند که به گونه‌ای در دانشگاه‌ها فعالیت سیاسی می‌کنند و به گونه‌ای این تشکل افراد را پس از دوره دانشجویی دربر می‌گیرد در واقع این تشکل عضو شورای پیروان خط امام و رهبری در تهران است و استان خراسان‌رضوی عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان است.

خاتمی گفت: جامعه جوانان متحد اسلامی در انتخابات گذشته مجلس شورای اسلامی به‌ عنوان جبهه متحد اصولگرایان فعالیت می‌کرد و در واقع به دنبال راهی است که دردهای مردم را به گوش دولت‌مردان برساند، کارکرد جامع این تشکلات در جامعه به گونه‌ای است که در واقع در انتخابات نخبگان و کسانی که احساس شایستگی بیشتری را دارند به مردم معرفی کنیم.

وی افزود: همه فعالیت‌های ما در این زمینه باید منطبق با حوزه علمیه خراسان باشد و اگر فعالیتی هم صورت می‌گیرد بتوان از نظر علما و همکاری حوزه علمیه در بحث‌های مختلف استفاده کرد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول