اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شاخه جوانان جمعیت دفاع از ملت فلسطین:

ایجاد حس خودباوری در جامعه از مهم‌ترین اقدامات امام است

خبرگزاری فارس: مسئول شاخه جوانان جمعیت دفاع از ملت فلسطین گفت: ایجاد حس خودباوری در جامعه اسلامی از مهم‌ترین اقدامات امام خمینی (ره) است.

ایجاد حس خودباوری در جامعه از مهم‌ترین اقدامات امام است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حجت‌الاسلام علی‌اکبر صفرپور عصر امروز در همایش تبیین اندیشه‌های امام (ره) در سده اخیر در تالار شهید خاتمی جم اظهار داشت: امام خمینی (ره) یک شخصیت برجسته و ارزشمند داشتند و از آغاز نهضت تا پیروزی انقلاب اسلامی شاهد صلابت و اقتدار ایشان و ایمان بسیار بالای حضرت امام راحل هستیم.

وی افزود: تبیین اندیشه‌های بلند این امام عظیم‌الشأن برای نسل جوان و نوجوان ضروری است و باید ابعاد مختلف زندگی حضرت امام خمینی (ره) تبیین شود.

مشاور عالی و مسئول امور مجلس و استان‌های سازمان دانش‌آموزی کشور خاطر نشان کرد: این همایش در پی بازخوانی اندیشه‌های امام روح‌الله برای نسل جوان و نوجوان برگزار شده و امیدوار هستیم به نتیجه مطلوب برسد.

صفرپور با بررسی یک روند تاریخی به شاخص‌های اندیشه امام (ره) اشاره کرد و به چهار اقدام مبنایی حرکت امام راحل که منجر به تحولات عظیمی در عالم شده است، پرداخت.

وی اضافه کرد: ایجاد حس خودباوری در جامعه اسلامی از مهم‌ترین اقدامات امام خمینی (ره) است که موجبات موفقیت انقلاب و مردمی شدن انقلاب را فراهم کرد.

این استاد برجسته حوزه و دانشگاه اذعان کرد: ایجاد حکومت اسلامی که جامعه را با قوانین و مقررات اسلامی اداره کند و همچنین اهمیت به مردم و نقش آنها در اداره امور کشور نیز از دیگر دستاوردهای حرکت امام عظیم‌الشأن است.

صفرپور در ادامه به نقش امام (ره) و تفکرات ایشان در بیداری اسلامی در میان مردم سایر کشورها پرداخت و گفت: بیداری اسلامی برگرفته از انقلاب اسلامی است و امروز این مهم برای جهانیان اثبات شده است.

در این همایش برنامه‌های متنوعی از جمله سخنرانی، قرائت شعر و مقاله و قرائت بخش‌هایی از وصیت‌نامه سیاسی الهی امام راحل انجام شد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول