اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج:

دانشگاه یاسوج از دانشگاه‌های پویا و پیشرو در کشور است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج با اشاره به حجم بالای فعالیت‌های فرهنگی در این دانشگاه، کسب رتبه برتر فرهنگی در کشور را افتخار دانست و گفت: دانشگاه یاسوج از دانشگاه‌های پیشرو و پویا در کشور است.

دانشگاه یاسوج از دانشگاه‌های پویا و پیشرو در کشور است

امرالله اندرزیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: در محیط‌های دانشگاهی که محل حضور فرهیختگان و صاحب‌نظران است، وجود تضارب و تکاثر آرا و عقاید امری طبیعی است و نباید از این موضوع برداشت‌های مغرضانه‌ای شود.

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج افزود: صاحبان قلم و فکر و اندیشه در دانشگاه‌ها یقینا حرف دارند، انتقاد دارند و عقیده‌‌ها و سلایق مختلف دارند و بدون شک این طبیعت دانشگاه به عنوان یک عنصر تربیت‌کننده متخصصین و متعهدین است.

اندرزیان، دانشگاه یاسوج را دانشگاه مادر استان کهگیلویه و بویراحمد خواند و بیان کرد: مردم این استان به وجود چنین دانشگاهی افتخار می‌کنند.

*دانشگاه یاسوج بدون برنامه رتبه برتر فرهنگی کشور نشد

اندرزیان ادامه داد: کسب رتبه دانشگاه برتر فرهنگی برای دانشگاه یاسوج اتفاقی نبود که بدون برنامه و زحمت به وجود آمده باشد بلکه امروز همه مردم و دانشجویان این دانشگاه را دانشگاهی پیشرو و پیشگام در همه مسائل می‌بینند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه این حرف‌ها به معنی نبود ضعف در سیستم دانشگاه یاسوج نیست، یادآور شد: بدون شک هیچ سیستمی بدون ایراد نخواهد بود ولی دانشگاه یاسوج به‌ویژه در چند سال گذشته جهش مناسب و متناسب با شرایط موجود را در زمینه‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی داشته است.

وی تاکید کرد: نزدیک بودن دانشگاه به بدنه اجتماع و فرهنگ مردم امتیاز شاخصی است که دانشگاه یاسوج با وجود کسب رتبه برتر فرهنگی در کشور نشان داد، فرهنگ مردم این استان که عصاره آن در دانشگاه یاسوج متبلور شد، برتر و نمونه است.

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج تاکید کرد: حجم کارها و برنامه‌های انجام شده در دانشگاه یاسوج بسیار زیاد بوده ولی می‌پذیریم که نتوانستیم آن‌گونه که باید این کارها را به مردم بگوییم.

وی خاطرنشان کرد: در هیئت رئیسه این موضوع به بحث گذاشته شد و مقرر شد که با همکاری روابط عمومی ارتباط قوی‌تری با رسانه‌ها برقرار شود.

* مسئولان باید مردم را در جریان کارهای انجام شده بگذارند

اندرزیان با اشاره به استقبال دانشجویان از برنامه‌های فرهنگی و علمی در دانشگاه یاسوج تصریح کرد: در برخی برنامه‌ها در سال جاری از جمله مسابقات قرآن استقبال دانشجویان 50 درصد رشد داشته که این جای امیدواری است.

معاون فرهنگی دانشگاه دولتی یاسوج برنامه‌های فرهنگی این دانشگاه را دانشجو محور خواند و اضافه کرد: افتخارات به دست آمده در زمینه‌های مختلف متعلق به خود دانشجویان است.

وی تاکید کرد: مسئولان، اساتید و همه مدیران از بیت‌المال حقوق می‌گیرند و وظیفه دارند در وهله اول کار کنند و در وهله دوم کارهای صورت گرفته را به مردم اطلاع دهند زیرا این موضوع مورد تاکید امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب هم هست.

عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج با اشاره به اینکه گفتن این کارها حرف از شخص نیست بلکه این‌ها فرصتی است که نظام اسلامی برای ما مهیا کرده، از رسانه‌ها خواست تا با صداقت و بدون حب و بغض فعالیت‌های دانشگاه یاسوج را به جامعه منعکس کنند.

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج با اشاره به حجم بالای فعالیت‌های فرهنگی در این دانشگاه، کسب رتبه برتر فرهنگی در کشور را افتخار دانست و گفت: دانشگاه یاسوج از دانشگاه‌های پیشرو و پویا در کشور است.

انتهای پیام/ع10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول