اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شایق:

رهبر معظم انقلاب آرمان‌های امام(ره) را با شایستگی دنبال می‌کنند

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: مقام معظم رهبری اهداف و آرمان‌های امام خمینی(ره) را با شایستگی و درایت کامل به بهترین شکل دنبال می‌کند.

رهبر معظم انقلاب آرمان‌های امام(ره) را با شایستگی دنبال می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عشرت شایق ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد عروج ملکوتی امام‌خمینی(ره) در تبریز با اشاره به نگرانی‌های مردم راجع به سرنوشت انقلاب اسلامی در روزهای بیماری و ارتحال حضرت امام(ره) افزود: مجلس خبرگان رهبری در یک امتحان الهی و با در نظر گرفتن شرایط و ویژگی‌های برجسته ولی‌‌فقیه در جامعه اسلامی، شایسته‌ترین فرد را به‌عنوان جانشین خلف آن امام راحل برگزید و به نگرانی‌ها خاتمه داد.

وی ضمن برشمردن فضائل و درجات معنوی، کمالات روحی، جامعیت علمی، دقت‌نظر و تیزبینی مقام معظم رهبری گفت: در کنار این ویژگی‌ها، بینش عمیق سیاسی و اجتماعی، حسن تدبیر، شجاعت و قدرت مدیریت ایشان باعث شده تا دوست و دشمن بر شایستگی و وفاداری ایشان نسبت به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی اعتراف کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: ولایت‌فقیه امر خطیری است که اعمال آن بدون داشتن شرایط علمی، تقوایی، اخلاقی و سیاسی امکان‌پذیر نیست و مقام معظم رهبری با خرد خاص خود این مسئولیت بزرگ را به‌خوبی انجام داده و با تحلیل مسائل سیاسی داخلی و بین‌المللی توانسته ملت ایران و امت اسلامی را از بحران‌های مختلف به سلامت عبور دهد که خاموش‌سازی جریان فتنه، پیروزی جنگ 33 روزه لبنان و موفقیت در مذاکرات هسته‌ای بخشی از دستاوردهای رهبری داهیانه و حکیمانه معظم‌له است.

وی تاکید کرد: با گذشت بیش از دو دهه از انتخاب مقام معظم رهبری به‌عنوان ولی‌فقیه زمان، همه علمای حوزه و صاحب‌نظران سیاسی به این نتیجه رسیده‌اند که مجلس خبرگان رهبری نه تنها آن روز بهترین فرد را برای رهبری انتخاب کرده بلکه امروز نیز هیچ فردی این شایستگی را به جز ایشان ندارد.

شایق در ادامه تصریح کرد: استکبار جهانی و غرب پس از اینکه شخصیت بی‌نظیر و پرجاذبه‌ای چون امام ‌(ره) از دنیا رفت، چشم طمع به انقلاب اسلامی دوخته و درصدد بود با ایجاد توطئه‌های رنگارنگ، پایان آن را رقم بزنند که لطف الهی شامل ملت ایران شد و رهبری به‌عنوان سکانداری شجاع به ملت ایران هدیه داده شد.

وی تاکید کرد: افکار و اندیشه‌های امام راحل به الگویی ارزشمند برای ملت‎های آزاده و مسلمان دنیا برای مقابله با مستکبران عالم تبدیل شده است.

شایق گفت: امام‌خمینی‌(ره) با رهبری پیامبرگونه خود انقلاب اسلامی را رقم زده و ارزش‌های الهی و دینی را احیا کردند و بعد از ایشان و در زمان مقام معظم رهبری، این ارزش‌ها تثبیت شد.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول