اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه خبر داد:

نمایش زندگی عشایر کرمانشاه در سیاه چادر

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از نمایش زندگی عشایر مناطق مختلف استان کرمانشاه در قالب سیاه چادر در هفته هنر کرمانشاه در فرهنگسرای نیاوران خبر داد.

نمایش زندگی عشایر کرمانشاه در سیاه چادر
حجت الاسلام محمد آفتابی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به آغاز هفته هنر کرمانشاه از امروز تا 30 شهریور ماه در فرهنگسرای نیاوران تهران اظهار کرد: ظرفیت‌های استان کرمانشاه در این هفته در 19 غرفه و سه سیاه چادر در قالب  زندگی عشایر، صنایع دستی، عکس، بروشور، اجرای نمایش و موسیقی در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.
وی افزود: در هفته هنر کرمانشاه برنامه‌های متعدد و متنوعی همچون برگزاری نشست‌های تخصصی برای معرفی توانمندی‌های استان داریم.
‌آفتابی ادامه داد: با توجه به تقارن این هفته با آغاز هفته دفاع مقدس علاوه بر اختصاص دو غرفه ویژه به همت بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس برنامه شب خاطره در هر شب با حضور سرداران جنگ مناطق عملیاتی بازی دراز، گیلان غرب، مرصاد و پاوه را خواهیم داشت که در آن به بازگویی خاطرات هشت سال ایثار و جانفشانی رزمندگان جبهه‌های حق علیه باطل می‌پردازند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اجرای نمایش‌های شور شهر شیرین و مانگه‌شو (ماه شب) در طول این هفته تصریح کرد: گروه‌های موسیقی مشق عشق و آوای استان کرمانشاه نیز در این هفته به هنرنمایی می‌پردازند.
وی با اشاره به اینکه برنامه‌ای نیز مختص بانوان در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: گروه موسیقی دایرک خاتون‌ برای بانوان در هفته هنر کرمانشاه اجرا خواهد داشت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: در این هفته همچنین از مفاخر، هنرمندان و اساتید استان کرمانشاه تقدیر می‌شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول